Tämä onneton toiminta "sairaus"keskuksesta jatkuu edelleen! Mulle oli annettu etävastaanottoaika eiliselle klo x, mutta sitä soittoa sit tullut ollenkaan! Tänään on asiaa selvitelty päivystysnumeron kautta nyt kolmesti. Eilinen aika oli mennyt kuulemma väärään kohtaan, jolloin ei ole ollenkaan etäv.ottoa ko. henkilöllä, joten siksi ei oltu soitettu. Tälle päivälle on nyt uusi aika! En usko, ennen kuin se tapahtuu, ja en edes enää uskoisi koko asiaa, jos tämä ei tapahtuisi mulle! Sen verran sekaista siellä on toiminta ainakin tällä hetkellä.
Lisäys: Se soitto tuli tänään ja vielä ihan ajallaan!
Onko muiden koirilla tarve merkata useimmat asfaltilla ja poluilla näkyvät valkoiset linnunläjät? Mietin vain, onko tämä jokin koirien yleismaailmallinen ominaisuus.
Kävin pitkästä aikaa vaateostoksilla (yleensä tilaan netistä). Peilikuva sovituskopissa, huokaus En muistanut näyttäväni ihan tuolta. Sovituskoppien peilit eivät varmasti valehtele, mutta ei kai kotipeilitkään. Onko tavallisissa olosuhteissa esim. ulkona samanlainen valaistus kuin kaupoissa?
Mä taas ihmettelen... Olen mukana harrastajateatterissa ja kesän näytelmän harjoituksissa eräs otti meistä kuvia omalla kännykällään. Näytän kuvissa hoikemmalta kuin olen, mikä olisi ihan hauska juttu, mutta mun pää on iso ja jotenkin oudon näköinen. Niin ku mitä se kamera on tehnyt. Ihan kuin joku olis vaihtanu mun pään tilalle sen Frozen-elokuvien lumiukon pään. Muut kuvissaolijat näyttävät ihan normaaleilta eikä heillä ole Olav-lumiukon naamaa.
Ja mun puhelimen kamera vääristelee värejä joskus. Fuksianvärisestä kukasta tuli neonpinkki. Koirasta oranssi. Kävin heti läpi, onko päivityksissä tullut jotain asetuksia, jotka muuttaa väriä tai lisäilee jotain omia tekoälyehostuksia, mutta en löytänyt. En haöua mitään sellaisia!
^^Mä aina sovituskopissa ihmettelen, miten näytän niin hemmetin hyvältä Haluisin kotiin samanlaisen valaistuksen, koska vessan peilissä möllöttää ihan erilainen ilmestys Ja olen ajatellut, että se sovituskoppien valaistus on just laskelmoitu niin, että ihmiset näyttää jotenkin tavallista paremmalta ja näin ollen ostaa enemmän vaatteita.
Nyt täytyy ihmetellä miksi Yle antaa tuollaiselle tyypille näkyvyyttä. Tyyppi siis härkkii ja ärsyttää ihmisiä mm esiintymällä kaupan vartijana, homma kuvataan ja laitetaan youtubeen. Tyyppi tekee tuota rahan takia. http://yle.fi/a/74-20229311 Poliisin mielestä ei mitään lainvastaista ole taphtunut. Vaan entäs sitten kun joku ärsytetty ja pilkattu polttaa päreensä todella ja mottaa päin näköä? Joo lyöjä on syyllinen, mutta tuossa on kyllä lieventäviä asian haaroja ja paljon. Tuo tyyppi on tyypillinen koulukiusaaja ja koska nyt Ylekin antaa sille tilaa niin muut vastaavat saavat lisää energiaa kiusata muita.
Ylellä kai oli olevinaan sillä tavalla yhteiskunnallinen näkökulma tähän tyyppiin, että se saa aika hurjia tappouhkauksia somessa. Että onko sekään ihan oikein ja että semmoiseksi tämä on mennyt.
Katsoin nyt tuon Perjantai-pätkän Kotkamiehestä. En ole koskaan aiemmin kuullut hänestä, tiennyt mitään.
Lyhyt googletus ja tiedot nimestä, toiminnasta, vanhemmista jne.saa helposti. Noh, siinä varmasti riittävästi lisäinfoa ja ilman muuta tuollainen voi vedota katsojiin. Itse dokkari oli pintaraapaisu, luulen?
Jos elämä ei sinua ravistele... (Harri Gustafsberg)
Mä en meinaakaan katsoa. Menee samaan laariin muiden tyhjänpäiväisten asioiden kanssa. Jutun luin, ja lause ” Mun mielestä netissä tapahtuu paljon kamalampia asioita, kuin mitä mä teen. Ja silti olen jotenkin sen noitajahdin keskiössä” On absurdi koska en tiedä ketään joka olisi ennen tätä tiennyt kys tyypistä yhtään mitään.
"Eniten yhtaikaisia käyttäjiä on ollut 1378 kpl, 01.04.2026 14:40"
"Käyttäjiä yhteensä 389"
Joo, kyllähän täällä myös rekkaamattomia käy - mutta on kyllä tuolloin 1.4. täytynyt sitten olla yhtä aikaa täällä hengaamassa aika hiton paljon niitä rekkaamattomia! Varsinkin kun kuitenkaan tuskin edes puolet noista 389 rekkaroituneesta ovat tuolloin olleet paikalla. Vai liekö ollut palstan aprillipilaa
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.