Chachi oli livenä mun suosikki, mutta ihan hyvä on voittajakin. Lindalle ja Petelle nyt vaan kovasti onnea viisuihin
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Seuraaja kirjoitti:Ihmettelen, jos UMK:n organisaatiossa ei ole mitään henkisen puolen valmentajaa. Kun siis urheilijoillakin on, niin miten ei tuollaisen yleisömeren eteen meneville artisteille ole sellaista järjestetty? Joku joka käy artistin kanssa lävitse sitä, miten pääkoppa pidetään kasassa. Vai onkohan sellaiset henkilöt karsittu Ylen säästöjen myötä?
Tiibetinhelmi kirjoitti:Mitä siellä oikein tapahtui? Kun en itse katsonut ohjelmaa. Siis tämän Etan esitys?
TlGER kirjoitti:Jaa, no kai sitä voisi olettaa, että jos on tuollaisen alan valinnut, niin silloin myös pääkoppa kestää sen. Mua aina ärsyttää, jos joku vuosia tai vuosikymmeniä keikkaillut rokki/poppistara valittaa, että edelleen lavalle nouseminen on niin kauhean hirveää ja pelottavaa joka kerta. No ei sinne ole mikään pakko mennä, voi ne hommat jättää sellaisillekin, joita ei pelota, hitto vie
Koiruuksia kirjoitti:Katsoin äsken.
https://www.youtube.com/watch?v=QFscCvDLBL4
En mä nyt tiedä että mikä tuossa on vikana. En tosin ole aiemmin ole kuullut kysesistä artistia niin ei ole vertauskohtaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa