Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Vieras kirjoitti:https://yle.fi/a/74-20173545
Tietääkös täällä kukaan mikä paikka tuo on? Eli onko tuttu? Yritin miettiä miten tuohon kallioleikkaukseen niin moni on ajanut. Onko se t- risteys vai mitä ihmettä.
aunet kirjoitti:Luultavasti koko yläleuka tulisi kysymykseen. Ollut jo suuria ongelmia hampaitten kanssa vuosia, on parodontiitti sun muuta. Hampaita lähtenyt ja lohjenneitakin on, tälläkin hetkellä yksi heiluu. Olen tutkiskellut joidenkin yksityisten sivuja ja uskon että irrotettava kokoproteesi ainoa vaihtoehto. Hinnat on ihan hirveitä. Pitäisi saada raahattua itsensä lekuriin arvioitavaksi. Luulen että on aika iso remontti ja niin ollen riittäneekö pari tonnia edes.
Vieras kirjoitti:Kiitos^ Minulle tuottaa nykyinen kirjoituskulttuuri enenevissä määrin vaikeuksia ymmärtää lukemaani.
aunet kirjoitti:Luultavasti koko yläleuka tulisi kysymykseen. Ollut jo suuria ongelmia hampaitten kanssa vuosia, on parodontiitti sun muuta. Hampaita lähtenyt ja lohjenneitakin on, tälläkin hetkellä yksi heiluu. Olen tutkiskellut joidenkin yksityisten sivuja ja uskon että irrotettava kokoproteesi ainoa vaihtoehto. Hinnat on ihan hirveitä. Pitäisi saada raahattua itsensä lekuriin arvioitavaksi. Luulen että on aika iso remontti ja niin ollen riittäneekö pari tonnia edes.

Vieras kirjoitti:Eikö ilveksenkin takajaloissa ole kynnet aina esillä kuten kissoillakin?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa