Minulla olisi tuossa kirkasmuovinen konvehtirasia johon ajattelin että voisi yrittää värkätä jotain hieman samantyylistä.
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Purrfect kirjoitti:Tilasin myös pyöröleikkurin kankaita varten, kun senverran kehuttu miten näppärä se on, ja minä välillä tuskailen saksien kanssa leikatessa. Niille tarkoitettua mattoa en raskinut ostaa, koska iso maksaa ihan liikaa, joten kokeilen tuolinalustaa sen sijaan. Saa nähdä syökö liian nopeasti terän. Jotkut netissä kehuivat tuon alustan toimivan hyvin. Jos terä kuluu liian nopsaa pitää miettiä jotain muuta, alusta onneksi oli vaan kympin.
Hovarontti kirjoitti:Mä hommasin myös, silloin kun oli maskiompelu ajankohtaista, oli helpompi leikata niin maski kuin suodatinkankaatkin. Mulla oli alla sellainen vanha muovinen leikkuulauta, sitä vasten leikkasin. Ei se hirmu montaa kerrosta kangasta kerrallaan jaksanut leikata ihan loppuun asti, mutta nopeempaa ja helpompaa kuin saksilla, hyvä vehje, tykkään
mahis kirjoitti:Olisikohan mahdollista, mikäli mella M näkee tämän, että hän laittaisi vielä kerran kuvia niistä jouluvalotauluista mitä on tehnyt?
Minulla olisi tuossa kirkasmuovinen konvehtirasia johon ajattelin että voisi yrittää värkätä jotain hieman samantyylistä.

piku kirjoitti:Innostun tosi helposti kaikesta näperryksestä. Ja harrastan pakkomielteisesti kyseistä aihetta, sitten yksi päivä kyllästyn ja se oli siinä. Neulomiseen tai virkkaamiseen palaan säännöllisesti ja yhtä säännöllisesti kyllästyn.
Ehkä höpsöin (onneksi halpa) innostuminen oli kynsilakkakukat. Rautalangasta taivuttelin pienen kukan ja kynsilakalla varovasti vedetään veto, kynsilakka levittäytyy siihen terälehtilenkkiin. Ne oli nättejä, mutta täysin hyödyttömiä.

piku kirjoitti:Ihan servettitekniikalla. Googlella löytyy ohjeita mut lyhyesti, leikataan kuva ja irrotetaan servetistä se päällimmäinen osa. Pitää siis olla sellainen servetti joka hajoaa osiin. Sitte vedellä ohennetulla erikeepperillä sivellään liimaa varovasti päälle keskeltä sivuja kohti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa