Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Koiruuksia kirjoitti:En ole tämän kammottavampaa ja vastenmielisempää hallitusta vielä tämän yli 60 elämäni vuoden aikana kokenut.
Ihan sama minulle miltä näyttävät, teot ovat käsittämättömiä, surullisia ja mielestäni myös osittain raakoja.
Koiruuksia kirjoitti:En ole tämän kammottavampaa ja vastenmielisempää hallitusta vielä tämän yli 60 elämäni vuoden aikana kokenut.
Ihan sama minulle miltä näyttävät, teot ovat käsittämättömiä, surullisia ja mielestäni myös osittain raakoja.
Työttömiä työnhakijoita oli elokuussa 30 100 enemmän kuin vastaavaan aikaan viime vuonna, kertoo työ- ja elinkeinoministeriö. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa kaikkiaan 279 600. Tiedot käyvät ilmi työ- ja elinkeinoministeriön Työllisyyskatsauksesta.
Elokuussa oli avoinna 54 300 työpaikkaa. Se on 60 100 vähemmän kuin vuosi sitten.
kuvatus kirjoitti:Työttömiä työnhakijoita oli elokuussa 30 100 enemmän kuin vastaavaan aikaan viime vuonna. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa kaikkiaan 279 600.
Elokuussa oli avoinna 54 300 työpaikkaa. Se on 60 100 vähemmän kuin vuosi sitten.
Kelvoton hallitus kirjoitti:Hallituksen leikkaukset eivät tervehdytä taloutta, vaan päinvastoin. Kohta pitää leikata vielä lisää, koska tehdyt leikkaukset ovat romahduttaneet ostovoiman ja yritysten kyvyn työllistää. He viittaavat kintaalla itse palkkaamiensa asiantuntijoiden varoituksille ja neuvoille. Eivät irrota katsetta saksistaan, vaikka tilanne olisi edellyttänyt aivan toisenlaisia toimenpiteitä ja hallituksen täyttä huomiota jo vuosi sitten. Aivan kuin koko porukka olisi joukkopsykoosissa.
Mea kirjoitti:Hieman tähän liityen ajateltavaa. Alexander Puution kolumni: Miksi muut äänestävät ”väärin”? https://yle.fi/a/74-20112875
Mea kirjoitti:Kuvittelisin myös että monikin puolue pyrkii muuttamaan itselleen epämieluisat lait. Se on vähän niin kuin niiden tarkoituskin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa