Mä vaihdan koirat takaisin raakaruoalle.
Tänään haetaan 30 kiloa naudanlihaa ja pussitetaan päiväannospuseihin.
Siitä lähtee.
Kerran viikossa maksaa, kerran viikossa kalaa.
Lisukkeina kananmunaa, piimää, kasviksia, merilevää, TeräsRekkua (vitamiinit jne) ja kalkkia (= kalsiumia)
Tällä kertaa jätän lihaisat luut kokonaan pois. Ovat kalliita ja vievät pakastintilaa jota meillä ei ole, enkä ole enää ollenkaan vakuuttunut onko sellaisten "luumassojen" syöminen koiralle kuitenkaan hyväksi.
En myöskään ala nyt mihinkään erillisiin sinkki- ja muiden vitamiinien antamisiin. Siksi TeräsRekku.
En ala enää tekemän myöskään kasvissoseita enkä varsinkaan ostamaan niitä, siis kasvissoseita. Kasviksia saavat kyllä edelleen kuten tähänkin saakka, mutta alan antamaan myös psylliumia kuidun lähteenä.
Veikkaan että koiramme voivat hyvin ja jäävät eloon.
Tästä päätöksestä on hyvä fiilis, en ole oikein koskaan tykännyt syöttää koirilleni nappuloita. En osaa sanoa miksi.
Ja nyt kun olen jo yli 20 vuotta perehtynyt omiin syömisiini terveyden näkökulmasta, ja viisi vuotta sitten köysin oman henkeni pelastaneen ruokavalion niin jotenkin on tuntunut ihan hullulta syöttää koirillekaan ollenkaan teollista ruokaa kun tiedän pystyväni parempaankin.
Muiden ihmisten tapa ruokkia omia koiriaan ei hierrä minua ollenkaan vaikka söisivät pelkkää nappulaa

Veikkaan että suurin osa niistäkin voi ihan hyvin

You don´t have a soul.
You are a Soul,
you have a body.
C.S Lewis