Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Tiibetinhelmi kirjoitti:Umac kirjoitti:Ai uusin lehti? Katsoin mediakortista, että ilmestyy tällä viikolla, ei ole meille tullut vielä.
Mulle tuli jo, ja on kyllä ihmeitten ihme, koska tänne tulee aina kaikki viimeisenä!
Pieni koira, jolla miellyttämisenhalu on täysi nolla on tiibetinspanieli!
Koiruuksia kirjoitti:Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan![]()
Mutta Nappikselta oikein hyvää pohdiskelua, ja noinhan se on. Mulla on käynyt siinä mielessä tuuri että voin sanoa saaneeni melkein aina mitä tilasin.
Basenjin ottaminen oli totaalinen hyppy syvään päätyyn, eka basenji enkä tiennyt rodusta muuta kuin mitä olin lukenut.
Hyvin kävi siinäkin, vaikka Laku on teettänyt (kissojen vuoksi) työtä huomattavan paljon enemmän mitä olin ajatellut.
Koiruuksia kirjoitti:On varmaan ollut yllätys. Mullakin on sellainen mielikuva että bordercolliet nyt vaan ovat sellaisia hyviä harrastuskoiria. Niinkuin aina.Ja muutenkin että niillä nyt olisi suunnilleen tietyt rotuominaisuudet. kuten helppo koulutettavuus, miellyttämisenhalu ym.
Olisin minäkin yllättynyt jos jollain rottweilerillani ei olisi ollut jotain ominaisuuksia joita en ole näiden vuosien aikana osannut mieltää ollenkaan rottweilerille kuuluvaksi.
Mutta kuten sinäkin kirjoitit, niin sitten olisi eletty niiden ominaisuuksien kanssa.
Vaikeampaa olisi tietenkin ollut jos koira olisi otettu vaikkapa jotain nimenomaista lajia ajatellen (jota omistaja intohimoisesti harrastaa) ja sitten se ei olisikaan soveltunut siihen ollenkaan.
Näitähän näkee että jos omistaja harrastaa lajia (eikä rotua) niin jos koira ei toimi siinä lajissa niin se vaihdetaan uuteen. Kuin mikä tahansa harrastusväline (maila, sukset, polkupyörä tmv)
Tiibetinhelmi kirjoitti:Koiramme- lehdessä oli hyvä artikkeli näistä "voimaroduista".
Valkosipulisilakka kirjoitti:Kyllä mun kaverin narttuhoffi painaa 36 kg eikä ole mitenkään lihava. Ei se käsittääkseni mitenkään erikoisen iso edes ole, joten ei ihan pikkukoirasta mene.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa