Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Avokaado kirjoitti:Onpa harmin paikka, jos Leela on kokonaan kuulematon. Tuli mieleen, eikö kasvattaja osannut epäillä kuulemattomuutta, kun pentu oli vielä hänellä?
Umac kirjoitti:No johan...mutta ei kirvestä kaivoon.
Jos olet missään sosiaalisessa mediassa niin varmaan löytyy tilejä missä viittomia ja kokemuksia tms?
Muistelen osan käyttävän kontaktiin ns.pantaa joka antaa merkin, mm. luoksetuloissa.
tuhti kirjoitti:Jos pennulle on kovasti ollut tulevaisuuden suunnitelmia, joita nyt joutuu uudestaan pohtimaan, se voi tietty harmistuttaa. Toisaalta ei vielä ollenkaan voi arvata, millaiselle opintomatkalle kuuro koiranpentu voi ihmisen viedä.
Tietääkseni muut pennut kuulevat.Tiibetinhelmi kirjoitti:Mahtaako pentueessa olla muitakin kuulemattomia?
Minä olen Leelaa herätellyt tömistelemällä (meillä hyvä kun on eläväiset lautalattiat eikä tarvitse piitata alakerran naapureista) tai kevyellä puhalluksella. Jos oikein sikeästi nukkuu niin olen vienyt jotain tuoksuvaa herkkua nenän eteen, niin kyllä se on aina viimeistään siihen herännyt. Juustopala on tehokas herätyskelloKoiruuksia kirjoitti:Nupulla tosiaan toimi, jos se piti jostain syystä herättää esim. kun tultiin kotiin, se että puhalsin vähän sen naamaan. Siihen havahtui mutta ei pelästynyt.
kualcc kirjoitti:BAER-testissä on nyt käyty ja kyllä, Leela on täysin kuuro molemmista korvista. Tulos ei yllättänyt eikä harmittanut ollenkaan, kun sen on ehtinyt sisäistää ja käsitellä jo aikaisemmin.
Tiibetinhelmi kirjoitti:Aiemmat porcelaine- pentueet ovat syntyneet Suomessa 2010 ja 2012. Onkohan siellä ollut kaikki OK?
Avokaado kirjoitti:Voi pientä Leelaa. Oliko kuulotestin tekijällä mitään mielipidettä koiran pärjäämisestä täysin kuulemattomana?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa