Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mella M kirjoitti:Elisa Aaltola sanoi tuossa jutussa näin "Aaltolan mielestä esimerkiksi koiran syöpähoidot ovat perusteltuja, vaikka ne pidentäisivät elämää vain joitain kuukausia, kunhan koira ei kärsi hoidoista." Mä olen tästäkin eri mieltä.
Umac kirjoitti:Me on oltu supertyytyväisiä Librelaan, 7 piikkiä takana ja nyt otin ajan 5 viikon päähän. Tuo alku menty 4 viikon välein. Ja se siis ainoa lääkitys toistaiseksi.
Darre kirjoitti:Ainakaan meidän klinikalta ei saa Librelaa mukaan, lääkelaki on niin tiukka. Kysyin nimittäin viime keväänä, voisinko saada lääkkeen niin että se pistettäisiin lomani aikana kesämökkipaikkakunnan klinikalla (itse en osaa pistää). Piti sitten vähän aikaistaa piikkiä, kun en sen takia viitsinyt ajaa 200 km suuntaansa.
Pessillä (spondyloosi ja nivelrikko) Librela on toiminut todella hyvin. Aikaisemmin ollut gaba on jätetty kokonaan pois.
Qppa kirjoitti:Mötkö sai 12-vuotissynttäriksi eläinlääkäritarkastuksen. Sillähän on ollut jo pitkään spondarimuutoksia lanneselässä, lisäksi ranteissa on nivelrikkoa ja koleampi vuodenaika on ollut enemmän tai vähemmän vaivallloisempi. Muutama cartrophen-sarja annettu, muuten lääkitty tarvittaessa Rimadylilla. Nyt ollut taas vähän jäykempää menoa ja purkilla on käyty tiuhempaan joten rimadylin lisäksi päädyttiin kuukausittaiseen Librelapistokseen ja gabapentiiniin joka päästään aloittamaan vasta huomenna (apteekissa ei ollut oikeaa vahvuutta, mulla on kyllä triplavahvuista kaappi täynnä mutta ehkä en ala säveltää).
Aiemmin lievänä, jos ollenkaan, kuulunut sydämen sivuääni oli nyt tasolla 3/6 ja suositeltiin ultraamaan pumppu kun sivuääni ei ollut aivan tyypillinen mitraaliläpän vuodolle, joten ennen kuin määrätään turhaan vääriä lääkkeitä, selvitellään mikä siellä viheltelee. Pitää tänään soitella aikaa.
Lisäksi käynnillä kopeloitiin imusolmukkeet, kurkittiin hampaat, silmät, korvat ja perusveriarvoja, kaikki kunnossa. Pissassa oli yllättäen tulehdusta ja siihen sai antibiootit (ei mitään näkyviä oireita, hyvä että tutkittiin!)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa