Kirjoittaja *kiranas* » 31.05.2025 05:54
emmipet löi hyvin läpi kun sitä mainostetaan, että "ilman rauhoitusta" ja "halvempaa kuin eläinlääkärissä". useat ihmiset pelkäävät eläimensä rauhoittamista ja nukuttamista operaatioon, vaikka sen tekeekin eläinlääkäri, jolla myös on klinikalla ensiapuvalmius. ja koska hammashommat maksaa sen 500-2500 helposti riippuen mitä ongelmaa suussa on, joten säästö ja mainoslauseet on hyvin ajaneet ihmisiä tuohon emmipettiin. siinä ne kuitenkin on unohtaneet sen, että heillä ei ole mitään tietoa ihmisen koulutuksesta (emmipettiin ei sellaista ole, ainakaan mitään mikä olisi virallista). jos suussa on ollut reippaasti heiluva hammas, tekijä on varmasti pelännyt jatkotoimia, eli jos hammas heiluu paljon ja se tippuu kotona, niin ketä se omistaja syyttää, no tekijää. hammashan oli suussa ennen emmipettiä. joten siksi varmasti on poistoa ehdotettu. mutta en tajua miksei sitten ole rehellisesti sanottu asiaa ja ohjattu sinne eläinlääkäriin. näin ainakin joku emmipet firma mainostaa asiaa.
toivottavasti nyt tekijä saa reippaan mainehaitan ja rahallisen haitan homman tiimoilta, jospa se vähän aiheuttaisi sitten mainehaittaa samalla muillekin emmipetteilijöille jotka sillä rahastaa.
jos emmipet olisi niin supertehokas kuin väitetään, varmasti mun oma hammaslääkäri suosittelisi sitä meikäläisellekin. itse aikoinaan ostin kyseisen harjan, mutta olin laiska enkä jaksanut käyttää sitä sen vertaa, että olisin tulosta nähnyt, että irroittaako se oikeasti hammaskiveä, vai sanotaanko niin, koska tuon harjauksen jälkeenhän se hammaskivi pitää raaputtaa hampaan pinnalta pois - toi on se asia mitä palvelun tarjoaja ei ole koskaan kertonut mainoksissaan kenellekään. ne vaan kertoo kuinka se harjalla irtoaa. PAITSI hei, joskus jossain näin jonkun maininnan raaputtamisesta, mutta taisi olla ulkomaalainen video tai muu vastaava. nyt tolla mun elukalla on ihan vähän hammaskiveä parissa hampaassa, jos en ole laiska niin saatanpa ottaa ennen ja jälkeen kuvat ja sitten niiden perusteella joskus taas voin aloittaa palvelun tarjoajan kanssa keskustelua. sitähän ei ole meikäläisen kanssa syntynyt, vaan aina mun kommentit on poiustettu. itse tykkään harjata perinteisellä hammasharjalla koiran purukaluston, ja emmipetillä ei harjata, sitä pidetään paikoillaan ongelmakohdassa, niin sekin on yksi iso syy, että en jaksa vekotinta käyttää.
❤ somewhere between hello and goodbye,
there was so much love ❤