Mulla on nyt joku uusi aktiivisuuskausi koiraharrastuksessa
Kunhan pääsen kävelemään kunnolla ja pääsen myös turvallisesti tuonne seuran halliin niin sitten on kiva treenata syksyllä ja talvellakin lämpimässä tilassa.
Mulla on periaatteessa yksi treenattava koira, rwu Reino. Odotan innolla että päästään taas touhuilemaan. Basenji Laku tulee siinä sivussa, sen kanssa on kyllä vaikka mitä. Näyttelytreeniä, nosea, suurimpana on tämä kissatreeni ja sitten vielä pihalla omat viehetreenit ja oikeat maastojuoksutreenit.
Juttelin viimeeksi treenikentällä yhden kaverin kanssa. Hänellä oli myös monta vuotta väliä ja nyt on taas aktivoitunut.
Ihan parhaalta tuntuu omalla kohdalla se että tunnen että nyt on jaksamista, energiaa ja intoa, ne olivat vuosia kadoksissa.
Tällä hetkellä tuntuu jopa että voisin ottaa pennun

Mitä en TIETENKÄÄN tee mutta tuntuu silti mahtavalta että on sellainen tunne että jaksaisi.
Mähän olin jo ihan tuudittautunut siihen että omalta osalta on treenaaminen ohi enkä enää jaksa/pysty harrastamaan mitään. Ihan oikeasti ajattelin että tämä on nyt tässä.
Kevään aikana on kuitenkin alkanut tuntua että haluan, pystyn ja jaksan. En ole oikein uskonut itseäni ja yrittänyt olla kuuntelematta sitä ääntä.
Mutta on se nyt todettava että paskat, mullahan on vielä noin 20 vuotta aktiivista elämää edessä
Oikein kun tässä kuntoudun ja voimaannun niin saatan vielä jopa ottaa seuraavaksi basenjinpennun enkä aikuista kodinvaihtajaa!
Mullahan on jumppakuminaha jolla teen fyssarin ohjeiden mukaan pari kertaa viikossa lihasharjoitelua ja myös tasapainoharjoittelua. Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu