Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Tiibetinhelmi kirjoitti:msk: nämä syövät jo kaikki Kennelrehun lihoja 50%, raejuusto, öljy ja piimä. Ja 50 % nappulaa lisäksi. Sydänvaivaisella on jätetty nappula pois viime keväästä eli diagnoosista lähtien. Katsoin, että Dagsmarkin nappuloissa ei ole suolaa. Pitää tuo varmistaa vielä. Hilda on laihtunut keväästä, joten tuo pelkkä liha/raejuusto ym ym. ei ehkä pelitä. Olen laittanut kuppiin myös perunoita, parsaa, porkkanaa. Katsotaan. Mulle siis kaikkinensa kaikkien näiden vuosien jälkeen tuli yllätyksenä että koirien nappuloihin laitetaan suolaa! Eläinhoitaja klinikalla vinkkasi tuosta.
aunet kirjoitti:msk: eipä ole tullut ei
msk kirjoitti:Varmasti kivaa vaihtelua Ukolle.
Meillä ainakin koirat innostuvat aina jos saavat jotain mitä eivät ole ennen tai pitkään aikaan saaneet.
Mies aina välillä ostaa kaupassa käydessään jotain. Yksi päivä toi BEST IN koiranmakkaraa. Se oli noiden "roskaruokailta", jestas että kaikki vetivät nuppi normaaliakin enemmän tutisten
Umac kirjoitti:JMTNT kirjoitti:Tulee mieleen aika, jolloin mitään kaupallista koiranruokaa ei ollut saatavilla.
Muistatko mitä olivat ne ensimmäiset teolliset koiranruuat? Minulle jäänyt mieleen 70-80-luvun taitteesta sellainen hopeinen foliopussi ja sen sisällä oli sellaisia pehmeitä punaisia nauhanpätkiä. Mikä ihme se ruoka oli? Sitten muistan koiranmakkarat, niidenkin väri outo punainen. Mukana mm. verta ja mitä muuta lie.
Umac kirjoitti:Eksyin eilen S-marketissa koiranruokajääkaapille ja sieltä otin tämmöisen maistiaisen:
https://www.best-in.fi/tuotteet/tuoreru ... uoreruoka/
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa