Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mikähän mahtaa olla eitanasiamyönteinen klinikka ja jos rehellisiä ollaan, niin mikä vika sellaisessa on?
Mielestäni paljon pahempi on se ”hoitomyönteinen” missä terminaalisairaan eläimen lähtöä viivytetään, että saadaan omistajasta lypsettyä vielä ne viimeiset sataset niiden tonnien päälle mitä on jo lypsetty.
Ninni kirjoitti:Eläinlääkäri joka harrastaa itse jotain agilitya ja rallytokoa, ja on noin 21-vuotias eikä ole nähnyt erilaisia koiria. reipas ja raavas urheilullinen Alex-Stubb tyylin reippailija.
laittaa tuomion heti koska HÄN ei itse katselisi minuuttiakaan koiraa, joka ei hyppää A-estettä. Ja koiralla on se yleisilme. Sulla on videolla silti koira, joka kaks päivää sitten leikki, mutta nyt pitää saada sitä pötyä menemään kitusiin.
...... nin joku alaikäinen lettipää ei sellaistakaan koiraa tule hetken mielijohteesta tappamaan, tai voi tappaa samalla minutkin
kualcc kirjoitti:Kippaskappas, Kennelliitolla ollaan ripeitä. Lonkat ja kyynärät jo lausuttu.B/A ja 0/0, olen tyytyväinen
Mea kirjoitti:Melli kotiutui hammaslääkäristä. Nisissä ei onneksi tuntunut kasvaimia. Se annettiin kyllä unisempana kuin olen mistään koskaan saanut. Toivottavasti ilta menee hyvin.
Ninni kirjoitti:Miksi tuollainen "arvio" koirasta oli kirjoitettu?varmaan on täysin totta, mutta miksi se oli kirjoitettu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa