Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti: Lisäksi en tiedä oliko reissu turha, vaikka maksoi 300e. Sanoivat että puolen vuoden sisällä pitää ottaa röntgenit ja poistaa 1-3 hammasta, 1200 euroa kiitos. Voi vee.
msk kirjoitti:Joillekin koirille tulee tosi paha olo nukutuksen jälkeen. Yön jälkeen viimeistään varmaan helpottaa.
Oliko Onni se kultainen noutaja? Mikä niissä hampaissa on että pitää poistaa?
Röntgen kannattaa ottaa aina että näkee hampaiden todellisen tilanteen.
Tiibetinhelmi kirjoitti:Jos nyt jotain hyvää tuosta Nupun tilanteesta voi kaivamalla kaivaa, niin se, että sait msk olla tänään kotona. Hirveää on tulla töistä hälytetyksi että koira on kuolemaisillaan tai kuollut. Mun eka tipsu lähti pois niin etten ollut paikalla.
Tiibetinhelmi kirjoitti:Jos nyt jotain hyvää tuosta Nupun tilanteesta voi kaivamalla kaivaa, niin se, että sait msk olla tänään kotona. Hirveää on tulla töistä hälytetyksi että koira on kuolemaisillaan tai kuollut. Mun eka tipsu lähti pois niin etten ollut paikalla.
Valkosipulisilakka kirjoitti:Osanotto msk:lle!
Mutta vähän epäilyttää tuo gabapentiini. Sillä on jotenkin huono maine lääkkeenä. Niinpä ajattelin kysyä kokemuksia. Onko joku syöttänyt gabapentiiniä koiralleen ja mitkä ovat kokemukset?
Olen sinänsä varautunut siihen, että tämä lienee joka tapauksessa mummelin viimeinen joulu, mutta mielellään voitaisiin ottaa lääkityksestä tukea, jos sillä vielä saa iloisia päiviä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa