Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Iidis79 kirjoitti:Tuntuu kaatuvan kaikki lemmikki haaveet siihen, kun ei ole autoa. Kaikki kiinnostavat kotia etsivät lemmikit ovat hornankuusen kaukana. Minne ei pahimmillaan edes mene mitään julkista.
Ensimmäiseksi kysyä että missä joku paikka X on pääseekö julkisilla vai pitääkö etsiä joku joka suostuis kuskaamaan. Ei mulla ketään ole edes keneltä kyytiä kehtais kysyä, että lähdetkö katsomaan kissan/koiran pentuja. JA ne jotka muuten vois ovat liian kiireisiä.
Hetuli kirjoitti:Mukava kuulla, että olosi on parantunut paljon. Tuli mieleen kun mainitsit ettei tule uusia kissoja niin eikö Max ja Moritz ole vielä alle 10-vuotiaita elo voivat hyvinkin elää toistakymmentä vuotta?
Iidikselle toivon, että sopiva koira tai kissa löytyy. Tuosta kyydin saamisen vaikeudesta tuli mieleeni, että yksinasuvalle lemmikinomistajalle turvaverkot ovat tärkeitä. Toivottavasti niitä sinulla onkin. Itse olen pari kertaa ollut siinä tilanteessa, että apua on tarvittu. Molemmat olivat vielä äkillisiä tapahtumia, että joku petsitter-palvelun järjestäminen olisi ollut hankalaa. Koiran kanssa apua voi tarvita vielä helpommin ulkoilutusten vuoksi riippuen tietysti asuinolosuhteista.
Mulla on toivottavasti vielä vuosia jäljellä nykyisten kissojen kanssa. Elli on nyt 13 vuotta ja ehkä hänen jälkeensä otan vielä 2 pentua, aika näyttää. Unna on 4 vuotta ja Niila vuoden. Nykyistä harmonista yhdessäoloa Ellin ja nuorempien kanssa en halua häiritä lisäämällä jäseniä.
Hetuli kirjoitti:
Iidikselle toivon, että sopiva koira tai kissa löytyy. Tuosta kyydin saamisen vaikeudesta tuli mieleeni, että yksinasuvalle lemmikinomistajalle turvaverkot ovat tärkeitä. Toivottavasti niitä sinulla onkin. Itse olen pari kertaa ollut siinä tilanteessa, että apua on tarvittu. Molemmat olivat vielä äkillisiä tapahtumia, että joku petsitter-palvelun järjestäminen olisi ollut hankalaa. Koiran kanssa apua voi tarvita vielä helpommin ulkoilutusten vuoksi riippuen tietysti asuinolosuhteista.
En tiedä kehen viittaat, että eläimiä tulisi helposti kotiin.

Samalla miettii ettei voi olla niin hyvä tuuri, että kahta yhtä kilttä, "tottelevaista" ja ihanaa yksilöä osuisi kohdalle, yksilöitä hekin. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa