Vähänkö se on hieno, käytän sitä varmaan itse näyttelyn jälkeen
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Umac kirjoitti:^Onko se sellainen sileäpintainen kiiltävä ketju...?
Helmi* kirjoitti:^Tää nyt vähän poikkeaa tästä koirapulinateemasta, mutta oon miettinyt itsekin tuota lintujen ruokkimista. Yhden lyhteen jouluksi laitoin. Olis kiva laittaa lintulautoja tai muunlaisia syöttöpaikkoja mutta voinko olla varma ettei tule rottia? Naapurissa on joskus vuosia sitten kuulemma ollut, kun heillä oli avokomposti. En halua mitään hiirulaisia tai muita siimahäntäisiä. Onhan tuolla lintupulinakin, tosiaan.
msk kirjoitti:Umac kirjoitti:^Onko se sellainen sileäpintainen kiiltävä ketju...?
Juuri sellainen. Sellainen "pyöreä", kuin käärme.
aunet kirjoitti:
Mutta sertistä T:hen noin lyhyellä aikavälillä pienellä rodulla on aika outoa, jos siis sanallisesta arvostelusta ei löydy selkeää syytä, tuomarinkin huomioiden (hampaita poistettu, liike jostain syystä virheellinen, käytös muuttunut). Jättirodun kohdalla vielä ymmärtää, jos on lähtenyt junnusta kehittymään ihan vituralleen. Nykyäänhän saa kehässä esittää virallisen esim.hampaanpoistotodistuksen tai amputaatiotodistuksen, sitä ei kuitenkaan tarvitse hyväksyä.
msk kirjoitti:Avoimin mielin hyvällä fiiliksellä mennään, toivottavasti on hauska päivä
Mukava nähdä kasvattajaa ja myös muutamaa sisarusta. Tietääkseni on tulossa yksi toinen urospentu ja kaksi narttupentua tästä samasta pentueesta.
aunet kirjoitti:Juu minäkin olin hengessä mukana ja vilkuilin jo tulokset aiemmin, hyvä arvostelu myös, onnea siitä! Jokohan se näyttelykärpänen kumminkin puraisee??

aunet kirjoitti:Juu tulokset tulee on-linena nykyisin, nopeammin ovat netissä ennenkuin itse edes tietää miten niinku meni! Palveluskoiramaisesti Reino pyrkii heti istumaan pysähtyessä, on kai ehdollistunut. Ja videolla heti kun matolta oikaistiin, niin johan liukasteltiin, ei Reino siis vaan joku toinen.
Helmi* kirjoitti:Onnea msk ja Reino! Hienostihan se meni!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa