Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Iidis79 kirjoitti:Lahteen on tulossa vinttikoirien juoksurata Jokimaalle. Sitä vasta rakennetaan, mutta toivottavasti se tulee pian käyttöön.
Tiibetinhelmi kirjoitti:Kiitos, Koiruuksia! Olisin voinut väittää, ettei ko. rotuisen kanssa kannata agilityä edes yrittää!![]()
Sun koirille on pyörätuoli varmasti niin outo asia, etteivät tajua että alle voi jäädä. Lisää siis haastetta elämääsi, kun heitä väistelet.
Titaanijäärä kirjoitti:Sama kokemus kuin Koiruuksilla oli aikoinaan pyörätuoli + kissa -yhdistelmästä, jonkun kerran ihan vaan varovasti ajoin yli tyynesti keskellä kulkuväylää retkottavasta katista ja toivoin että ei huitaise häntää tai käpälää renkaan alle siinä vaiheessa kun on siellä tuolin alla...
Tiibetinhelmi kirjoitti:Mun tipsukasvatti oli eilen Sipoossa agilitykisoissa, virallisissa sellaisissa ensimmäistä kertaa ja oli pärjännyt tosi hyvin, toiselta radalta tuli voitto! Voi että olen ylpeä!
Tiibetinhelmi kirjoitti:Mun tipsukasvatti oli eilen Sipoossa agilitykisoissa, virallisissa sellaisissa ensimmäistä kertaa ja oli pärjännyt tosi hyvin, toiselta radalta tuli voitto! Voi että olen ylpeä!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa