Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti:No eipä tullut mieleenkään kieltää.Kokeilin ja se taisi auttaa!
tuhti kirjoitti:Onko teillä sitten koirien yksinollessa kaikki samassa tilassa vai eroteltuinaItsellä ei kiusaamistilanteita ole omissa laumakokoonpanoissa ilmennyt ja olen antanut koirien itse selvitellä välinsä. Mietin vain tuota ihmisen puuttumista koirien käytökseen ylipäätään.
Hetuli kirjoitti:Ihan uteliaisuudesta niin pystyykö pennusta näkemään mihin se sijoittuu uudessa laumassa? Olen ajatellut, että järjestys voi olla laumakohtaista.
aunet kirjoitti:Niinpä, jos rottweiler sanoo kasiviikkoiselle vaikkapa basenjille ystävällisesti päivää asettamalla kohtuu kokoisen tassunsa pennun päälle, vois olla ongelma. Omat borzoiyksilöt ovat pikkuisten kanssa aina menneet alas ja maata vasten tervehtiessään. Silti olen itse koko ajan läsnä, ettei läppää pientä isolla tassulla. Tahtomattaan.
Mea kirjoitti:Nyt on ollut raskas päivä jopa koirien suhteen. Mini menee vain hullummaksi, sen kieltäminen on yhtä helppoa kuin kieltää leikkaamatonta urosta vokottelemasta juoksuista narttua. Se on opetellut hyppäämään sohvalle ja menemään luukustakin Mellin perässä. Kumpikaan ei tullut sille edes mieleen aiemmin. Se ei ole myöskään syönyt juuri mitään pariin päivään, vaikka Melli syö oven takana.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa