ViestiKirjoittaja Biarritz » 24.06.2026 10:21
"Mua vähän huvittaa että kun "Niinistöjen koira katosi julkisuudesta" kolmisen vuotta sitten, moni kommentoija spekuloi että se olisi annettu pois tai ei olisi sopinut lapsiperheeseen."
Minäkin kiinnitin huomiota tuohon ja mielestäni koira oli heidän lapsi ja rakastettu. Mutta ihmisten arvostelut Niinistöt kuittasivat poistamalla rakkaan koiransa mediasta. Eläinrakkaus kuvastuu Niinistöissä.
