Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Umac kirjoitti:Meillä myös ongelma, vas etujalan ns. kannuskynsi on revennyt. Ajankohtaa mahdoton sanoa, minä huomasin koiran aristavan sitä mm. leikkiessään ja luuta syödessään. Kävelyssähän se ei vaikuta yhtään kun ei maahan edes osu. Ajankohta lienee +-viikko, viime viikonloppuna sai lyhyesti temuta vanhan löysän pallon kanssa, olisiko siinä mennyt? Missään kohtaan ei ole mitään vuotanut tms. ja missään ei näy mitään esim. verijälkiä. Mutta soitan ell heti tiistaina, pyhiä vasten en sinkoa mihinkään koiran kanssa. Huuhtelen ja kipulääkiisen nyt, sillä mennään tämä ja huominenkin.
En muista kynsivammoja olleen aiemmin millään koiralla, siis ns. repäisyvammoja, joten millainen lienee prosessina? Ilmeisesti koko kynnen poisto?
Kertokaa jos kokemuksia?!
Umac kirjoitti:Meillä myös ongelma, vas etujalan ns. kannuskynsi on revennyt. Ajankohtaa mahdoton sanoa, minä huomasin koiran aristavan sitä mm. leikkiessään ja luuta syödessään. Kävelyssähän se ei vaikuta yhtään kun ei maahan edes osu. Ajankohta lienee +-viikko, viime viikonloppuna sai lyhyesti temuta vanhan löysän pallon kanssa, olisiko siinä mennyt? Missään kohtaan ei ole mitään vuotanut tms. ja missään ei näy mitään esim. verijälkiä. Mutta soitan ell heti tiistaina, pyhiä vasten en sinkoa mihinkään koiran kanssa. Huuhtelen ja kipulääkiisen nyt, sillä mennään tämä ja huominenkin.
En muista kynsivammoja olleen aiemmin millään koiralla, siis ns. repäisyvammoja, joten millainen lienee prosessina? Ilmeisesti koko kynnen poisto?
Kertokaa jos kokemuksia?!
Mea kirjoitti:...mutta koiralla ei liene vastaavaa.
Mea kirjoitti:Niin ja tuossa mainittiin akupunktio. Meidän vakiklinikalla sattuu olemaan juuri siihen erikoistunut lääkäri. Mutta kun en usko tuollaiseen ollenkaan! Mielestäni se on uskomushoitoa eli suomeksi humpuukia. Tietysti Mellin vuoksi tekisin melkeinpä mitä vain, mutta tuo kyllä kiristäisi hermoja aikalailla.

Mea kirjoitti:Soitin lääkärille. Sanoivat että gabapentiini voidaan antaa myös 8h välein, mikä on tosi hyvä, koska meillähän se teho on hiipunut aivan selvästi siinä 9h kohdalla juuri. Palaavat vielä määrien kanssa asiaan.
Ja me mennään nyt kuitenkin kokeilemaan sitä akupunktiota torstai-iltana.Olen edelleen sitä mieltä että se on humpuukia, mutta Mellin takia voin venyä, ja uskon varmasti ettei siitä ole ainakaan haittaa (muuta kuin rahallista). Se on tunnin aika, yksi oli vielä jäljellä juuri sopivasti. Järjettömän myöhään mulle kun olen normaalisti jo nukkumassa tuossa kohtaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: DeepForest ja 11 vierailijaa