Koirakuvia

Yleistä pulinaa lemmikeistä.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 25.05.2026 19:18

^Ja puut kauniisti kukassa sielläkin!
Tiibetinhelmi
 
Viestit: 8713
Liittynyt: 17.05.2023 10:19
Paikkakunta: Pyttis

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 26.05.2026 04:37

^ Se juuri, upean näköistä kun isot omenapuut täydessä kukassa. En tiedä miksei se edes näy kuvissa yhtä hienosti kuin oikeasti.
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 26.05.2026 06:55

Ihan samaa olen ihmetellyt. Livenä todella kaunista, kuva latistaa aivan kaiken! Eilen kuvasin suolla tupasvillojen tanssia kovassa tuulessa, näytti livenä tosi upealta ja taianomaiselta. Videolla sitten vähemmän.
Tiibetinhelmi
 
Viestit: 8713
Liittynyt: 17.05.2023 10:19
Paikkakunta: Pyttis

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 27.05.2026 16:42

Meillä asuu pieniä metsästäjä-keräilijöitä. Pedissä tämmöinen saalis tällä kertaa. En tiedä mitä nuo ovat tai mistä.

Kuva
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja aunet » 27.05.2026 17:27

Onko tuo valkoinen sellaisen irrotettavan ovenpieliportin osa?
aunet
 
Viestit: 3256
Liittynyt: 16.08.2022 12:40

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 27.05.2026 17:38

On. Enkä todellakaan tiedä mistä se on tullut. Kellarissa ei edes pitäisi olla sellaista enää, muualla ei ainakaan ole. Työhuoneen ovessa on kyllä portti mutta se on erikoiskorkea eikä siitä puutu yhtään palaa.

Tuo pienempi puunpala on eilen sahatusta aidasta. Keräsin ne kaikki irtopalat pois ja silti niitä on tuotu jo kolme sisälle tänään.
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 28.05.2026 06:54

^^^Löytötavaratoimisto! :D
Tiibetinhelmi
 
Viestit: 8713
Liittynyt: 17.05.2023 10:19
Paikkakunta: Pyttis

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 28.05.2026 07:02

Ja huom, täällä pitää olla siistiä eikä tavarat loju ympäriinsä vaan kerätään samaan paikkaan. Sellaiset koirat kuin omistaja! :D (No, leluja täällä kyllä lojuu ympäri kämppää kuin pahemmassakin lapsiperheessä. Mutta niitä ei lasketa.)
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 28.05.2026 17:05

^Samma här, kaikki muuten paikoillaan ja siistittynä mutta koirien leluja ympäri huushollia.
Tiibetinhelmi
 
Viestit: 8713
Liittynyt: 17.05.2023 10:19
Paikkakunta: Pyttis

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 07.06.2026 12:19

Niin kaunista oli taas että sanattomaksi laittoi.

Kuva

Kuva
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 07.06.2026 19:18

^No on kyllä kivan näköistä metsää!
Tiibetinhelmi
 
Viestit: 8713
Liittynyt: 17.05.2023 10:19
Paikkakunta: Pyttis

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Darre » 07.06.2026 21:37

Tänään mökiltä. Hukka päivysti verannalla josko naapurimökiltä kuuluisi jotain ääniä ja Kettu tykkäsi kahlailla järvessä.

Kuva

Kuva
"Dogs are not our whole life, but they make our lives whole."
- Roger Caras
Darre
 
Viestit: 1431
Liittynyt: 30.07.2022 14:56
Paikkakunta: Lahti

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Umac » 08.06.2026 03:32

Ihanat kesäiset kuvat molemmilla! :-)
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac
 
Viestit: 9992
Liittynyt: 30.07.2022 15:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 08.06.2026 04:58

Suloinen Hukka verannalla ja kaunis Kettu järvessä. <3
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 08.06.2026 07:22

Ihania kesäkuvia!
Tiibetinhelmi
 
Viestit: 8713
Liittynyt: 17.05.2023 10:19
Paikkakunta: Pyttis

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 08.06.2026 09:03

Tuolla on kyllä ihan järjettömän kaunista kun siellä on välillä tuota valkoista jäkälää (vai mitä onkaan) ja sitten värillisiä kanervia ja kirkkaanvihreitä mustikanvarpuja kaikki samassa maisemassa. Reitillä on myös hiekkatietä ja kalliota ja ihan kaikkea. Myöskin tuo lähdepaikka on ihana mihin Ilo heti sukelsi.
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja MJK » 08.06.2026 18:01

Muistattehan lintujen ja muidenkin eläinten pesimisajan rauhan?
MJK
 
Viestit: 535
Liittynyt: 01.08.2022 09:03

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 09.06.2026 07:01

Muistetaan! Mulla eivät koirat ole irti koskaan missään, paitsi omassa koiratarhassa ja virallisessa koirametsässä. :-)
Tiibetinhelmi
 
Viestit: 8713
Liittynyt: 17.05.2023 10:19
Paikkakunta: Pyttis

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Darre » 09.06.2026 10:22

Joo! Minullakin koirat ovat vapaina vain koirapuistoissa- ja metsissä ja mökkitontti on aidattu.
"Dogs are not our whole life, but they make our lives whole."
- Roger Caras
Darre
 
Viestit: 1431
Liittynyt: 30.07.2022 14:56
Paikkakunta: Lahti

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 09.06.2026 14:35

^ :thumbup:
Tiibetinhelmi
 
Viestit: 8713
Liittynyt: 17.05.2023 10:19
Paikkakunta: Pyttis

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 09.06.2026 14:58

Tänään käytiin pennun kanssa riekkumassa isojen poikien kanssa. Vasemmalla 2v Hessu Hopo- tyyppinen poika ja oikealla 7v fiksu ja filmaattinen poika. :D

Kuva
Tiibetinhelmi
 
Viestit: 8713
Liittynyt: 17.05.2023 10:19
Paikkakunta: Pyttis

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 09.06.2026 16:57

On nämä kyllä suorastaan syötävän suloisia!
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Avokaado » 09.06.2026 18:49

^^ Komea trio! Rilla ja 7-vuotias mietiskelevät omiaan. HH odottaa, mitäs seuraavaksi tapahtuu. :-)
Avokaado
 
Viestit: 3462
Liittynyt: 08.08.2022 20:56

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 11.06.2026 17:25

Hauskaa oli!

Kuva
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 11.06.2026 17:26

(Seuraava kohde: sänky.)
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Tiibetinhelmi » 12.06.2026 07:12

^Auts ja oijoi!! :D
Tiibetinhelmi
 
Viestit: 8713
Liittynyt: 17.05.2023 10:19
Paikkakunta: Pyttis

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 12.06.2026 07:21

Haukku pääsee trimmaukseen varmaankin tänä viikonloppuna kun sataa. Melkein 2 tunnin homma siivouksineen vaikkei millään uskoisi. :crazy:

Tapahtuuko sisällä jotain mielenkiintoista vai olisinko ulkona? Pohdin tässä.

Kuva
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja aunet » 12.06.2026 07:27

Ihana luukkukoira! Saman tutkimisen voi tehdä toisinpäin, noin niinkuin säätilaa tiedustellessa.
aunet
 
Viestit: 3256
Liittynyt: 16.08.2022 12:40

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 12.06.2026 07:34

Se on hauska kun se saattaa miettiä tuossa kohtaa kauankin. :D
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

Re: Koirakuvia

ViestiKirjoittaja Mea » 13.06.2026 15:52

Kukaan ei löydä minua!

Kuva
Mea
 
Viestit: 7912
Liittynyt: 30.07.2022 17:30

EdellinenSeuraava

Paluu Lemmikit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa