Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Tiibetinhelmi kirjoitti:^Onnea, hienosti meni! Kyllä varmaan kirpaisee kieltäytyä sertistä!



Sijoituttiin 3. Ja nyt kun ei koularin jälkeen ole pakko siirtyä ylempään luokkaan, niin mentiin vielä toinen rata mitä saatiin täydet 100 p. ja sijoitus 2.

(Täytyy tunnustaa, etten kyllä ymmärrä mistään koiraharrastusten tuloksista yhtään mitään edelleenkään. Kun niitä luen, ne tuntuvat ihan heprealta. Sijoitukset sentään tajuan. 

Huomasin sattumoisin, että Hukan rokotukset olivat tuleet näkyviin Omakoiraan, siis ihan pyytämättä. Ainakin joskus se on mun mielestä ollut maksullista, että ell ne sinne laittaa ja se on tosiaan pitänyt erikseen pyytää. Mutta en valita, hyvin kätevää
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa