Ihan samaa olen ihmetellyt. Livenä todella kaunista, kuva latistaa aivan kaiken! Eilen kuvasin suolla tupasvillojen tanssia kovassa tuulessa, näytti livenä tosi upealta ja taianomaiselta. Videolla sitten vähemmän.
On. Enkä todellakaan tiedä mistä se on tullut. Kellarissa ei edes pitäisi olla sellaista enää, muualla ei ainakaan ole. Työhuoneen ovessa on kyllä portti mutta se on erikoiskorkea eikä siitä puutu yhtään palaa.
Tuo pienempi puunpala on eilen sahatusta aidasta. Keräsin ne kaikki irtopalat pois ja silti niitä on tuotu jo kolme sisälle tänään.
Ja huom, täällä pitää olla siistiä eikä tavarat loju ympäriinsä vaan kerätään samaan paikkaan. Sellaiset koirat kuin omistaja! (No, leluja täällä kyllä lojuu ympäri kämppää kuin pahemmassakin lapsiperheessä. Mutta niitä ei lasketa.)
Tuolla on kyllä ihan järjettömän kaunista kun siellä on välillä tuota valkoista jäkälää (vai mitä onkaan) ja sitten värillisiä kanervia ja kirkkaanvihreitä mustikanvarpuja kaikki samassa maisemassa. Reitillä on myös hiekkatietä ja kalliota ja ihan kaikkea. Myöskin tuo lähdepaikka on ihana mihin Ilo heti sukelsi.