Olen aina sanonut että työ haittaa harrastuksia mutta nyt vasta tajuan että sehän on ihan totta
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Tiibetinhelmi kirjoitti:^Tykkään sun asenteesta!Vähän samoilla ajatuksilla olen itsekin.

Hetuli kirjoitti:Mukava lukea Koiruuksien suunnitelmista. Sinulla on varmasti koirat niin iso osa arkea, että lisää sekin paljon hyvinvointia.
Iidis79 kirjoitti:
Mietin jotain pientä häkkieläintä (hiiri, hamsteri) tähän nyt... meniskö sellainen vaikka kissakin tulis jossain vaiheessa...
Aarnella oli polvi (oliko senyt 2 tai 1) se pärjäs sillä, vaikka ell ehdottikin leikkausta. Kyllä se sitten vanhempana hyppyytti sitä enemmän, kun joututtiin pari kuukautta asumaan 2 kerroksessa minne oli vain rappuset.
Tiibetinhelmi kirjoitti:Iidis, miten olisi chinchilla? Mulla oli peräjälkeen kaksi pariskuntaa, aivan ihania lemmikkejä. Ja pitkäikäisiä, reilusti päälle 10v elävät. Tosin on kyllä pääosin yöeläin, eli pitää sitten yöllä meteliä. Tai kanikin on kyllä kiva.
Se elämä olisi kamalan stressaavaa kun olisi koko ajan saalistaja lähellä eikä niitä voisi pitää samassa huoneessa ollenkaan.
Tosin, nehän elävät vain parisen vuotta.
Toivottavasti koira oli edes kipulääkityksellä koska turhaanhan ne eivät "hyppyytä" jalkaa, kipeä se on. Ja ainakin jos ei leikata niin siihen tulee nivelrikko joka ainakin on kipeä..
Koiruuksia kirjoitti:Ainahan näitä poikkeuksia on että kissa ja hiiri ovat kavereita tai kissa kaveeraa linnun kanssa.
Ne ovat poikkeuksia. En usko meidän kissojemme olevan mitenkän poikkeuksellisia kissoja, mutta ne tappavat kyllä kaiken tuollaisen minkä vaan kiinni saavat.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa