Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Merkkari kirjoitti:
Oon nyt viime viikkoina päässyt seuraamaan useiden eri rotuisten koirien hajutyöskentelyä ja siinä on kirkastunut sentään yksi asia. En (enää?) halua sellaista ihan älyttömästi sähläävää koiraa. Sellaiset on taitavalla omistajalla usein upeita harrastuksissa, mutta kun eihän se valtava vilkkaus jää pelkästään kentälle. Nyt kun oon tällaisia katsellut, niin tekisi lähinnä vaan käskeä, että "rauhoitu!". Mitä siis tokikaan en muiden koirille sano.Virtaa saa olla, ei tarvi olla pystyyn kuollut, mutta ei kiitos sellaista jatkuvaa hengästyttävää hääräämistä, hyppimistä ja hinkumista...
Koiruuksia kirjoitti:Mä tykkäsin Tuire Kaimion Oodista, siis sileäkarvaisesta kettuterrieristä. Se oli kiva koira.Olen joskus itsekin miettinyt sileäkarvaisen kettuterrierin ottamista mutta on mietityttänyt sen toimeentuleminen muiden samassa laumassa olevien koirien kanssa.
Koiruuksia kirjoitti:Mä tykkäsin Tuire Kaimion Oodista, siis sileäkarvaisesta kettuterrieristä. Se oli kiva koira.Olen joskus itsekin miettinyt sileäkarvaisen kettuterrierin ottamista mutta on mietityttänyt sen toimeentuleminen muiden samassa laumassa olevien koirien kanssa.
Nappis kirjoitti:Eräs kasvattaja joskus sanoi, että sileäkarvainen kettuterrieri on karkeakarvaista kiltimpi. Tuikku sittemmin vaihtoi russeliin ja on puhunut monimuotoisuuden puolesta. En sitten tiedä, että onko kettuterrierin tilanne jotenkin huono esim. tässä mielessä. Mutta se kaverin koira kyllä jätti minuun pienen ikuisen haikeuden, että joskus vielä...
Koiruuksia kirjoitti:Tai sitten sekoittaa bordercollie ja russeli. Tulisi aivan täydellisiä koiria![]()
Meillä on niitä kaksinkappalein. Paitsi että turkit ovat nypittäviä.
Jos tosiaan voisi olla varma että saisi lyhytkarvaisen version ja tuo olisi meillä jotenkin yleinen sekoitus niin ehdottomasti ottaisin.
Iidis79 kirjoitti:Tavalliset koirapuistot kun ei oikein aina ole vinttikoiraystävällisiä. Liikaa puita ja kuoppia.
Dacrest kirjoitti:^^^mun kaveri, joka ei jaksanut yhtään häseltäviä ja jatkuvasti kieli pitkällään tohottavia koiria, katsoi aina kauhistellen mun sakemanneja. Hänellä itsellään oli mustaterriereitä, vehnäterriereitä ja kääpiösnautsereita.
Koiruuksia kirjoitti:Tai sitten sekoittaa bordercollie ja russeli. Tulisi aivan täydellisiä koiria![]()
Jos tosiaan voisi olla varma että saisi lyhytkarvaisen version ja tuo olisi meillä jotenkin yleinen sekoitus niin ehdottomasti ottaisin.
Merkkari kirjoitti:Koiruuksia kirjoitti:Tai sitten sekoittaa bordercollie ja russeli. Tulisi aivan täydellisiä koiria![]()
Tästä kyllä ekana tulee sellaiset kauhunväristykset, voisi olla ominaisuuksiltaan aivan mahdoton koira.Mutta onneksi teillä kävi tuuri.
Tiibetinhelmi kirjoitti:^teillä onkin sitten syytä tuplajuhlaan juhannuksena!![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa