Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Tiibetinhelmi kirjoitti:Mä jotenkin kuvittelin että pääsen katupölystä kun muutin maalle, mutta onpa sitä täälläkin. Ei ehkä ihan samassa mittakaavassa mitä kaupungissa, mutta kuitenkin. Mulla on yksi kuivasilmäisyydestä kärsivä pikkukoira, on silmätipat ja voide päivittäin käytössä koko ajan (pian 15 vuotta!) ja näin keväällä pitää tarkkailla ettei mene pahemmaksi.
Joo, varsinaista katupölyä ei ole, mutta huh minkä pöläkän soratietkin saa aikaan! Ajan päivittäin 30 km soratietä pitkin ja autokin on sen näköinen...Tiibetinhelmi kirjoitti:Mä jotenkin kuvittelin että pääsen katupölystä kun muutin maalle, mutta onpa sitä täälläkin.
Mea kirjoitti:^ Kyllä varmasti.
Varattiin se lähikoirametsä keskiviikkona 15-16. Harmi kun siellä on varaus 14-15 ja vaihtoaikoja ei käytännössä ole. Joudutaan menemään joskus 15.10 ettei törmättäisi ja vielä lähtemäänkin ajoissa. Tosin se ei viimeksi auttanut kun seuraava tuli 15 vaille, mitä pidän aika tökerönä.
kualcc kirjoitti:Nuo erilaiset raadot on kyllä niin "ihania" aarteita.Meidän lähellä on lohiallas, ja aina toisinaan lenkillä saattaa törmätä kalanraatoihin siellä täällä, kun linnut ja ketut käy siellä jonkin verran varkaissa. Viime kesänä oli inhottava episodi, kun yksi tällainen raato oli päätynyt meidän lenkkitien varrelle ojaan. Koska käytän lenkillä pitkää liinaa, Noska kerkesi mennä sinne nuohoamaan ennen kuin haju tavoitti minut. Hyi hemmetti että voi koira haista pahalta!
Noska joutui sitten pesuun kahteen kertaan että pahimmat möhnät lähti joten kuten pois, ja sitten se sai asustaa pari päivää tarhassa että turkki sai tuulettua. Se käry oli ihan karmea.
Rigge kirjoitti:Tänä aamuna löytyi road kill, onneksi oli koira kiinni.
Nyt on taas se aika vuodesta, kun on valoisat illat, niin Varpulla on kova työ vahtia olohuoneen ikkunasta, kun rusakot tulevat pihaan pomppimaan. Hyvä, ettei mene ikkunasta läpi![]()
Tiibetinhelmi kirjoitti:^Ihanat!
Mea kirjoitti:Eikä, niin ihanat että tuli kyyneleet silmiin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa