Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Biarritz kirjoitti:Mun ainakin on ihan mahdoton sanoa onko kuvassa meksikolainen vai perulainen, jos näen kuvan karvattomasta koirasta. Myös shih tzu ja lhasa apso menevät usein sekaisin, vaikka oma mutu sanoo että shih tzulla aavistuksen lyhyempi/ litteämpi kuono? Samoin volpinon ja japaninpystykorvan erottamiseen kaipailisin vinkkejä...

Biarritz kirjoitti:Mulla myös "isot valkoiset" tuottavat vaikeuksia, paitsi juurikin se kuvasz ja pyreneittenkoira (sen kohdalla on omasta mielestäni kyse pään muodosta, joka erilainen kuin muilla). Slovakiancuvacia veikkaisin mutulla hieman rakenteeltaan kapeammaksi/ pitkänomaisemmaksi kuin muut isot valkoiset, mutta tämäkään ei siis ole mitenkään varmaa.
Darre kirjoitti:Valkoista mitteliä ja japaninpystykorvaa on todella vaikea erottaa. Volpino on näitä kahta vähän pienempi ja sirompi.

MJK kirjoitti:Mulla tulee vielä mieleen lagotto ja espanjanvesikoira mitä en välttämättä erota toisistaan. Samoin katalonianpaimenkoira ja PON
msk kirjoitti:Biarritz kirjoitti:Mies on meillä tosi taitava näissä. Nähtiin kerran malinois jolla oli suuret korvat, niin mies luuli sitä faaraokoiraksi.
Samoin kerran tuli jostain pihasta 2 hoffia meidän luoksemme niin mies totesi jälkeenpäin että se kultainennoutaja (keltainen hoffi) oli kiva, se vinttikoira (musta hoffi) oli aika arka.

Dacrest kirjoitti:
Vielä alkuperäiseen aiheeseen: mudia ja kroatiankoiraa en varmasti erottaisi toisistaan. Onko niissä edes mitään eroa?

Hovarontti kirjoitti:^oikeasti, siis ihan kunnon turkilla? Täytyykin googletella
Biarritz kirjoitti:Mun ainakin on ihan mahdoton sanoa onko kuvassa meksikolainen vai perulainen, jos näen kuvan karvattomasta koirasta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: aunet ja 7 vierailijaa