"Arvonimet"

Tietoa foorumin perustamisesta ja syistä sen taustalla. Sisältää myös foorumin säännöt. Tänne saa lisäksi niin halutessaan laittaa pienen esittelyketjun itsestään.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Re: "Arvonimet"

ViestiKirjoittaja Myrkkymuratti » 05.08.2022 08:42

DiDi kirjoitti:Jotain koirien ikäkausiin liittyvää tän pitäs olla. :geek:

Esim.
vastasyntynyt
vieroitusikäinen
luovutusikäinen
pentukoulussa
mörköikäinen
junnuikäinen
fiksu aikuinen
seniori
Ja King Of Krumeluu

Kannatan tämän tapaista.
Monta niitä tasoja on, vai voiko ylläpitäjä itse määritellä sen? Montako nimikettä siis tarvitaan?
Myrkkymuratti

ViestiKirjoittaja minni hiiri » 16.10.2022 09:35

Oobyn ja Nitukan kunniaksi: kustu lumilyhty
minni hiiri

ViestiKirjoittaja windi » 07.07.2024 19:22

Nostelen tätä ja uteloin että onko nämä siis tulossa käyttöön vai ovatko jo? Vai päästiinkö nimistä ikinä mihinkään yhteisymmärrykseen? :P
Maailma olisi paljon parempi paikka, jos ihmisilläkin olisi häntä tunteiden osoittamiseen.
windi

ViestiKirjoittaja Biarritz » 08.07.2024 20:24

Vielä ei ole yleisessä käytössä, heille jotka ovat toivoneet tiettyä persoonallista yksittäistä "arvonimeä" on lisätty kyseinen "arvonimi" omiin profiileihin. Muutenhan lopuille voisi keksiä jonkin teeman mukaiset nimitykset, mutten tiedä poistaisiko se samalla yksittäiset persoonalliset "arvonimet"? Vai säilyisivätkö nekin?
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
Biarritz
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kualcc » 19.07.2024 07:54

Biarritz kirjoitti:Vielä ei ole yleisessä käytössä, heille jotka ovat toivoneet tiettyä persoonallista yksittäistä "arvonimeä" on lisätty kyseinen "arvonimi" omiin profiileihin. Muutenhan lopuille voisi keksiä jonkin teeman mukaiset nimitykset, mutten tiedä poistaisiko se samalla yksittäiset persoonalliset "arvonimet"? Vai säilyisivätkö nekin?

Ainakin aikoinaan yhdellä toisella vastaavan pohjan foorumilla personoidut tittelit saaneilla säilyi omansa, ja muilla jäsenillä oli sitten viestimäärien mukaiset. :)
kualcc

ViestiKirjoittaja Biarritz » 15.05.2025 16:32

Nyt kun meitä modeja ja ylläpitäjiä on enemmän, niin ehkä voitaisiin tähän arvonimisysteemiin keksiä joku foorumin teemaan liittyvä arvonimiasteikko?
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
Biarritz
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Umac » 15.05.2025 17:16

Luin ketjun alusta virkistääkseni muistia.
Mulla on erittäin huonot muistikuvat arvonimistä, niin PP kuin muualtakaan.
Jään odottamaan muiden kommentointia!
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac

ViestiKirjoittaja Dacrest » 15.05.2025 18:31

PP:ssä oli ainakin riesa (10 000 viestiä?), oisko sen jälkeen ollut megariesa (20 000?) ja gigariesa (30 000?).
...tai ainakin Rantanplan
Dacrest
Oman elämänsä RinTinTin

ViestiKirjoittaja Koiruuksia » 19.05.2025 16:31

Mä haluaisin olla edelleen Ketomummo. Se jäi edelliselle nickilleni kun jouduin rekistöröitymään uudelleen.

Saisiko koiranäyttelyluokista jotain järkevää? Tai muista koeluokista?
Pentuluokassa
Junioriluokassa
Veteraaniluokassa
Alokaskasluokassa
Voittajaluokassa
Käyttövalio
Muotovalio
Koiruuksia

ViestiKirjoittaja Mella M » 20.05.2025 22:21

Mä en kaipaa arvonimiä ja musta on hauskaa jos jokaisella voi olla jokin itse valitsema, jotka sitä siis kaipaa. Mulla luki PP.n porfiilissa, että
liberaali niuho ja sellainen mä olen :D

Näyttelyjutut on itselleni vähän yök, kun en pidä koiranäyttelyistä lainkaan, joten ehkä jotkut neutraalimmat olisi kivat, jos siis jotain pitää olla. PP:n arvonimet oli kyllä kivat. Taisin olla GigaRiesa kun juttu kaatui.

Ja sit toisaalta mulle on ihan sama, eli kaikki käy :angel:
Mella M

ViestiKirjoittaja Koiruuksia » 21.05.2025 08:07

Mulle käy myös kaikki, mutta sen Ketomummon haluaisin takaisin.
Koiruuksia

ViestiKirjoittaja Fran » 21.05.2025 08:44

En kaipaa mäkään arvonimiä. Se, että halukkaat saa valitsemansa arvonimen, on musta riittävä toimenpide.
Fran

ViestiKirjoittaja Belgiter » 19.01.2026 23:40

Tittelit on kyllä hauskoja.

Mä olin niin ylpee kun pääsin oikein Riesaksi. Megariesaan oli vielä oletettavasti joitain satoja viestejä matkaa, kun palsta pistettiin nurin. Höh.

En usko, että mulle ehti kehittyä mitään erityistä palstapersoonaa. Liian mitäänsanomaton eikukaan. Vaikka väänsin mä joissain lyttyryttykeskusteluissa. Koko "hei, esiinnyn ite keksityllä nimimerkillä, joka ei viittaa mun syntymänimeen mitenkään eikä kukaan muka tiedä, että se oon mä"-juttu oli melko nuorelle kirjoittajalle jonkinlainen supersankarileikki. En osaa lentää enkä kuntoile nostelemalla panssarivaunuja, mutta hei, mulla on salainen henkilöllisyys. Tai salainen ja salainen. Jotkut palstalaiset tapasin Kupittaan hengailijoiden kautta, yksi opetti koulussa, jota kävin, ja yhden harvoin kirjoittaneen kekkasin olevan isäni kaverin tytär, samanikäinen kuin minä (en tosin ole ollut ikinä suoraan yhteydessä enkä tiedä, tunnistiko hän minua, mahtaako edes tietää, minkärotuinen koira mulla oli).
Belgiter

ViestiKirjoittaja pikku-haukku » 20.01.2026 21:39

^Mä muistan ne väännöt, meillähän oli silloin useampi griffon, jotka luojan kiitos olivat lyttykuonoiksi terveitä :thumbup: Mutta olihan (ja on edelleen) surullista lukea niiden sairauksista :cry:
Joku ideoi niitä PP vaatteita, mullakin oli muutamat colleget (perseen päällä teksti: Laumanjohtaja) , huppari ja T-paita (jossa luki "Isona minusta tulee riesa" :lol: )

Mutta en edelleenkään ole keksinyt itselleni tänne mitään titteliä :think:
Ei ole tärkeätä kuinka vanha olet, vaan kuinka olet vanha
- Marie Dressler
pikku-haukku

Edellinen

Paluu Yleistä