Millaisia koruja nykyään pidetään?

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Millaisia koruja nykyään pidetään?

ViestiKirjoittaja koru » 20.05.2024 18:04

En omista kuin pari kaulaketjua ja yhden ranneketjun ja nekin ovat jotain muinaisia rippi ja yo lahjoja :mrgreen: Yllättäen tuli kuitenkin sellainen olo että olisi kiva laittaa jonkinlainen kaulakoru kaulaan kun olen menossa yhteen vähän fiinimpään tilaisuuteen. Aloin miettiä minkäköhänlaisia koruja nykyään pidetään? :mrgreen: Kultaa, hopeaa, muovia, suuria, pieniä...? Ja toinen kysymys. onko netissä joku paikka mistä voisi tilata jonkunlaisen edullisen mutta kauniin :lol: kaulaketjun tai kaulakorun?
koru

Re: Millaisia koruja nykyään pidetään?

ViestiKirjoittaja köyhä » 20.05.2024 18:21

Pitääkö silmälasien ja korujen olla samaa väriä? Nykyään taidetaan käyttää paljon hopeakoruja koska ne ovat halvempia, mutta entä jos silmälaseissa on kullansävyjä, onko kaulaketjun oltava silloin automaattisesti kultaa?
köyhä

ViestiKirjoittaja Fran » 20.05.2024 18:26

Mun mielestä nykyään eri metalleja voi sekoittaa, ja monessa korussa onkin monta eri väriä.

Mä käyttäisin just sellaisia koruja jotka silmää miellyttää, muodista viis. Tällä hetkellä ei ole mitään korua, jota käyttäisin aina. Haussa on kiva, budjettiin sopiva spektroliittiriipus, sillä spektroliitti on kaunista ja muistuttaa mua mummosta :)
Viimeksi muokannut Fran päivämäärä 20.05.2024 18:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Fran

ViestiKirjoittaja aunet » 20.05.2024 18:32

En käytä koruja, enää, siksi en ole oikea tyyppi kaiketi vastaamaan mutta vastaan silti. Ei korua kannata valkata sen mukaan mikä on muotia. Kaikki ei sovi kaikille ja aloittajan kannatta tsekata ne "muinaiskorut". Voivat hyvinkin olla sopivia ja onhan niillä tunnearvoa, pääasia että itse viihtyy korujensa kanssa. Ehkäpä esim.pienelle sirolle naiselle ei ole paras vaihtoehto räppäreitten kolmen kilon kultakettinki kaulassa!
aunet

ViestiKirjoittaja koru » 20.05.2024 19:08

Ilman muuta laitan kaulaan sellaisen korun mikä miellyttää itseä ja tuntuu omalta. Tuli vaan mieleen koruasiaa miettiessä että eri vuosikymmenillä on ollut erilaisia koruja vaikka koruja usein sanotaankin niin ajattomiksi ja pysyviksi.
koru

ViestiKirjoittaja Ninni » 20.05.2024 22:01

Mun mielestä ei ole mitään pahaa siinä, jos katsoo tai kysyy mikä on muotia.
Jos ei itse välitä koko koruista sen vertaa, että jaksaisi niitä seurata, niin on ihan perusteltua tsekata mikä on muiden mielestä in, ja antaa sen ohjata itselleen sopivan korun valintaa.
aina se oma maku tai miellytyssilmä ei sano heti ensimmäisenä mitään, jos ei ole koko asiasta mitään mielipidettä tai makua ehtinyt muodostaa.
Toki sitten kun on jyvällä, voi valita mikä pukee parhaiten itseä.
Ninni

Paluu Rekisteröimättömät