Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
kuvatus kirjoitti:Pako Pohjois-Koreasta ei varsinaisesti ole elokuva, mutta dramaattinen dokumentti (ei sisällä dramatisoituja kohtauksia), joten kommentoin tähän ketjuun. Hiukan sanaton olo katsomisen jälkeen. Miten vaikea paenneen perheen jäsenten on arvostella Suurta Johtajaa vielä rajan yli päästyään. Miten hyviä ja pyyteettömästi toisia auttavia ihmisiä maailmassa onkaan (ja myös niitä toisia hyväksi käyttäviä)! Jos et ole vielä nähnyt, suosittelen katsomaan. Ohjelma tarjosi paljon tietoa Pohjois-Korean historiasta ja nykyoloista. Uskomaton maa ja olot![]()
https://areena.yle.fi/1-66915630
Sitäkin ihmettelen, millainen teräsmummo tuo 80-vuotias vanhus oli jaksaessaan rämpiä koko yön pimeässä metsäisessä vuoristossa.
msk kirjoitti:Katsoin viikoloppuna leffan Pahanhautoja. Piti olla kotimainen kauhuleffa (en uskalla katsoa kauhuleffoja ja olin varautunut jättämään kesken) mutta ei tuon nyt kovin kauhu ollut.
Ehkä paremmalla ohjauksella ja paremmilla näyttelijöillä olisi voinut ollakin kauhea. Nyt oli jotenkin hyvin pliisu eikä pelottanut missään kohtaa.
Kaktus2 kirjoitti:Pari elokuvaa käyty katsomassa lähiaikoina.
Myrskyluodon Maija: tykkäsin. Vaikka tarina olikin tuttu, niin jaksoi hyvin seurata koko pitkän elokuvan. Upeat maisemat ja puvustus, loistavat näyttelijät. Nenäliinalle oli käyttöä. Aikamoinen niiskutus katsomossa kuului aika ajoin![]()
Kinga kirjoitti:Eilen viimein vilasin Top Gun Maverickin, ja olihan se just niin hyvä kuin mitä jengi on hehkuttanut.
Umac kirjoitti: Eilen tuli katsottua Luottomies- All in. Se nauratti parissa kohtaa mutta jäin miettimään, saako siitä kiinni jos ei ole katsonut ollenkaan ko. sarjaa aiemmin? Minä olen mutta ovatko kaikki muut?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa