Harvoin tulee nykyään katsottua elokuvia. Aina joskus katson läpi leffateatterin tarjonnan, ja yleensä totean että tarjolla ei ole mitään, mihin haluaisin aikaani ja rahojani käyttää. Joten vastauksena aloituksen kysymykseen, olen nirso. Pari kertaa on tänä vuonna silti tullu käytyä leffassa.
Everything Everywhere All at Once oli nimensä mukainen. Paljon kaikkea nopeassa tahdissa. Virkistävän vinksahtanut tykitys potkutappelua, huumoria ja perhesuhteita. Tästä oikeesti tykkäsin!
Ticket to Paradise tuli nähty seuran vuoksi. Aivoton romanttinen hömppä. Kiiltokuvamaisuus oli niin korostettua, että välillä mietin oliko siinä jo pientä tarkoituksellista huumoria lajityypin kliseiden kustannuksella. Esim. kaatosateessa metsässä vietetyn yön jälkeen Julia Roberts tupsahtaa näkyville vaatteet kuivina täydessä meikissä

Mutta lopulta jäi olo että kyse oli tahattomasta komiikasta. Nauratti silti minua.
Mulla onkin taipumusta naureskella elokuvissa "väärille" asioille. Thor-elokuvan jälkeen mies ilmotti ettei aio enää katsoa supersankarileffoja mun kanssa, kun en pystynyt katsomaan sitä yltiömachoilua nauramatta. Uudemmissa Thor-leffoissa käsittääkseni hahmoon onkin löydetty kevyempi ote. Tai näin olen trailereista päätellyt. Itse elokuvia en sattuneesta syystä ole nähnyt...
Myös Batman Begins oli vähän samaa kategoriaan, pisti jo naurattamaan se synkkyyden maksimointi.
Olen silti ihan tykännyt joistakin näkemistäni Marvel -leffoista. Toisissa taas joukko tyyppejä esittelee vuorotellen supervoimansa ja siinä se. Vähän kuin aikuisten Ryhmä Hau.
omenavaras kirjoitti:Toivoisin, että marvel jatkossa kehittäisi enemmän laatua eikä määrää, eikä keskittyisi vain aina petaamaan seuraavaa elokuvaa.
Aivan!
Oli kiinnostavaa lukea erilaisia näkemyksiä uudesta Top Gunista. Mä en ole sitä nähnyt, enkä alkuperäistäkään, mutta alkoi melkein kiinnostaa. Kuulostaa just sellaselta, että nauraisin taas väärässä kohdassa