Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti:Kerran olen työmatkalla Euroopassa saanut ranskalaisnaiselta poskisuudelmat! Sitä en onneksi vaistomaisesti lyönyt, mutta hämmennyin ja jäädyin täysin, kun yhtään tiennyt että mitä mun siinä kohtaa olisi pitänyt tehdä. Tuota ei onneksi tapahtunut toista kertaa enää.
Hetuli kirjoitti:Katsoin nuo aamutv:n klipit. Osittain ihan asiaakin mutta siinä mentiin yli kun tuo kosketushoitaja puhui, että koskettelu voisi olla vastaava kuin erityisruokavalio ja työpaikalla voisi esimiehen johdolla sopia palaverissa mikä koskettelu on kellekin ok. Hyvin vaikea nähdä tällaisia palavereja![]()
Vieras kirjoitti:Ihmetyttää miksi Suomessa uutisoidaan että jopa kaksi ihmistä on kuollut Texasissa tuhkarokkoom…
Umac kirjoitti:Vieras kirjoitti:Ihmetyttää miksi Suomessa uutisoidaan että jopa kaksi ihmistä on kuollut Texasissa tuhkarokkoom…
Koska tauti voi levitä Suomessakin: Tauti voi levitä Suomessakin, koska osissa kunnista asukkaista on rokotettu vähemmän kuin väestön suojaan vaadittava 95 %.
Noh, nythän se kelkka kääntyikin jo mutta eihän tuossa asemassa olevan pitäisi olla tuolla julistamassa rokotevastaisia hörinöitään: --- Rokotevastaisena tunnettu Kennedy puhuu nyt MPR-yhdistelmärokotteen puolesta.--- https://yle.fi/a/74-20154253
Biarritz kirjoitti:En ole koskaan varsinaisesti seurannut Emmerdalea, mutta kerran kun satuin avaamaan telkkarin näin seuraavan kohtauksen. Joku mieshenkilö sanoi: "Gloria Gaynor: I Will Survive". Mutta tekstityksessä luki: "Vicky Rosti: Oon voimissain". Sarja nyt kuitenkin sijoittuu sinne Englantiin, niin eikö olisi ollut luontevampaa että hahmot olisivat suomennoksessakin puhuneet Gloria Gaynorin kappaleesta? Eihän niitä henkilöhahmojenkaan nimiä väännetä suomalaisiin muotoihin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa