Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Vieras taas kirjoitti:"Kysymys niille jotka KÄYTTÄÄ puhelinta herätyskellona"
Ja ensimmäinen vastaaja ilmoittaa, ettei käytä mitään herätystä.
Fran kirjoitti:Mulla on arkiaamuille kolme, koska tykkään torkuttaa ja pelkään sammuttavani herätyksen kokonaan

Mella M kirjoitti:Siitäkin huolimatta, että mun logiikka ontuu, niin sanon myös, että musta tuntuu lähinnä uuvuttavalta ja ehkä vähän neuroottiseltakin, että elämässä tulisi olla niin suunnitelmallinen, että tietäisi, että mihin aikaan pitääkään herätä silloin kun on sitä ja tätä ja ne sit pitäisi ohjelmoida valmiiksi puhelimeen. Mä päätän usein illalla, että monelta aamulla herään ja se riippuu siitä, että millainen fiilis on ja aionko käydä aamulla esim. suihkussa vai kävinkö jo illalla jne.
Vieras kirjoitti:Mella M kirjoitti:Siitäkin huolimatta, että mun logiikka ontuu, niin sanon myös, että musta tuntuu lähinnä uuvuttavalta ja ehkä vähän neuroottiseltakin, että elämässä tulisi olla niin suunnitelmallinen, että tietäisi, että mihin aikaan pitääkään herätä silloin kun on sitä ja tätä ja ne sit pitäisi ohjelmoida valmiiksi puhelimeen. Mä päätän usein illalla, että monelta aamulla herään ja se riippuu siitä, että millainen fiilis on ja aionko käydä aamulla esim. suihkussa vai kävinkö jo illalla jne.
Niin no, jotkut meistä käy töissä ja työpaikalla ainakin joinain päivinä viikossa ja sitä myöden arki rytmittyy sen mukaan. Kaikki ei voi vaan olla päivästä toiseen.
PS. Yhtä laillahan sinä suunnittelet ja ohjelmoit etukäteen herätyksesi, teet sen vaan joka päivä. Melko kummallista pitää jotenkin "neuroottisena" sitä, että ihminen tietää jo etukäteen että keskiviikkona on lähipäivä, pitää herätä tuntia aiemmin koska työmatkaan menee tuntiSen ymmärrän että pidät sitä uuvuttavana.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa