Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
piku kirjoitti:Nikkilän s-marketin kassat ovat legendaarisia tylyydessään. Kassasta huokuvan vitutuksen oikein tuntee. Asia ei häiritse minua. Mutta n. vuosi sitten sinne palkattiin nuori mies kassalle. Lompsin kassalle ja kassa HYMYILI ja tervehti. Käännyin katsomaan taakseni että puhuuko se jollekin kaverilleen (näin on käynyt vakkarikassan kanssa), ei puhunut, se hymyili minulle! En varmaan edes hymyillyt takaisin, olin niin järkyttynyt.
Dacrest kirjoitti:piku kirjoitti:Nikkilän s-marketin kassat ovat legendaarisia tylyydessään. Kassasta huokuvan vitutuksen oikein tuntee. Asia ei häiritse minua. Mutta n. vuosi sitten sinne palkattiin nuori mies kassalle. Lompsin kassalle ja kassa HYMYILI ja tervehti. Käännyin katsomaan taakseni että puhuuko se jollekin kaverilleen (näin on käynyt vakkarikassan kanssa), ei puhunut, se hymyili minulle! En varmaan edes hymyillyt takaisin, olin niin järkyttynyt.
![]()
Asuin pikkupaikkakunnalla, jossa olin tottunut että kauppojen henkilökunta tervehtii, hymyilee ja juttelee. Kultturishokki oli melkoinen kun muutin vanhan kotikaupunkini lähiöön ja rupesin asioimaan alueen S-marketissa. Tosiaan, sen kassasta huokuvan vitutuksen voi tuntea.
Mea kirjoitti:Tuli muuten mieleen, olenko ainoa jolle Ikean chatti on lyönyt luurin korvaan?Onneksi tuli palautekysely sen jälkeen, kirjotin vähän kipakkaa tekstiä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa