Addiktiosta pois

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Addiktiosta pois

ViestiKirjoittaja Vieras » 30.03.2025 01:06

Tarvitsisin jonkin meditaatioharjoituksenntms jotta pääsisin tupakasta eroon. Kahvin jätin jo puoli vuotta sitten ja se meni kivuttomasti. Liikunta tai urheilu ei käy sairauteni vuoksi. Myöskään mikään ”näe lempipaikkasi ajatuksissasi ei onnistu koska en pysty kuvittelemaan visuaalisesti, eikä”mietiskele miltä rusina tuntuu suussasi”. Vnkkejä? Mielellään sellaisia jotka ovat toimineet oikeasti, googlettaa osaan itsekin enkä ole löytänyt toimivia konsteja.
Vieras

Re: Addiktiosta pois

ViestiKirjoittaja Koiruuksia » 30.03.2025 01:20

Kun lopetin tupakanpolton, mulla oli nikotiinilaastari,
Sen lisäksi "ilmatupakoin" ne vahvimmat tupakapolttohetket, Se auttoi mulle.
Mulla oli esimerkiksi sellainen tapa että menin tuulikaappiin (paritalo) aamulla kahvikupin ja tupakan kanssa ja sitten siinä ovenraossa poltin aaamun ekan tupakan samalla kahvia juoden.
Jatkoin tuota tapaa, mutta "ilmatupakoin." Se helpotti huomattavasti. Jos tuli joku tosi vaikea hetki niin sytytin "ilmatupakan" ja vetelin syviää henkosia.
Koiruuksia

ViestiKirjoittaja JMTNT » 14.04.2025 16:07

Mulle auttoi Nicotinell imeskelytapletti. Tosi pitkään käytin, mutta nyt en vuosiin ole tarvinnut, eikä tee tupakkaa mieli, vaan inhoan. :)
JMTNT

ViestiKirjoittaja MJK » 14.04.2025 17:58

Mä korvasin tupakan ihan normi purkalla ja mynthonilla. Ja kävin jollain nettisivuilla hakemassa vertaistukea.
Baarireissuilla, kun sillon vielä kuljin sellaisilla, niin pyysin kaveria joka poltti niin puhaltamaan savut kasvoilleni ja tuoksuttelin sitä :D
MJK

ViestiKirjoittaja Iidis79 » 14.04.2025 17:59

Jotain sormissa pideltävää. Mun äidillä oli aikoinaan sellasia puisia holkkeja, mihin tupakka laitettiin, mut ilman tupakkaa. Jotain vaan tupakan tuntuista mitä pidella sormissa. Nikotiinikorvaus juttuja, niitäkin on vaikka mitä nykyään.
Joku pakollinen ulos meno aina kun haluat tupakan, ei riitä että menet parvekkeelle, pitää mennä ulos talosta metrin päähän ja seisoa siinä minuutti. Säällä kuin säällä.
Iidis79

Paluu Rekisteröimättömät