Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
kualcc kirjoitti:Minä en ymmärrä (kunta)politiikasta oikein mitään, enkä ole asiaan niin perehtynytkään että haluaisin ehdolle asettua, mutta silti jo useampi taho on tullut kyselemään milloin mitäkin kanavaa pitkin, että lähtisinkö ehdokkaaksi, kun muutoin tämä kaupungin kolkka ei ole ollenkaan edustettuna (eli kukaan ei pääse äänestämään ”oman kylän väkeä”).
Koiruuksia kirjoitti:Jos äänestämällä pystyisi oikeasti vaikuttamaan asioihin niin johan se olisi kielletty.
Ihmiset äänestävät ketä haluavat ja nämä valitut sitten tekevät mitä haluavat ja mikä itseä palvelee / on puolueen/ ryhmittymän päätös riippumatta hienoista vaalulupauksista.
Olen jo kauan sitten menettänyt uskoni siihen että äänestämällä voisi vaikuttaa yhtään mihinkään.
Vieras kirjoitti:Ihmettelen Kokoomuksen valintaa logokseen: kuollut, kylmä musta sydän
Mella M kirjoitti: Muistisairaalla saattaa olla ranteessa hätäpainikkeella varustettu ranneke, mutta kun vanhus kaatuu kotona eikä pääse ylös, niin ei hän välttämättä muista koko ranneketta tai hoksaa painaa sitä nappia.
Tiibetinhelmi kirjoitti:^^Ai kauheeta! Mä ymmärsin ensin että toiminta korvataan jollain pillerillä! Mutta melkein yhtä paha tuo tablettikin. Ei tule onnistumaan kaikkien kohdalla.
Koiruuksia kirjoitti:Tuli tämän oman tilanteeni vuoksi mieleen että missä he äänestävät jotka eivät pääse syystä tai toisesta pois kodistaan?
Umac kirjoitti:Koiruuksia kirjoitti:Tuli tämän oman tilanteeni vuoksi mieleen että missä he äänestävät jotka eivät pääse syystä tai toisesta pois kodistaan?
Kotonaan.
Katso onko teidän alueella vaalisivuja ja mainintaa kotiäänestyksestä?
Koiruuksia kirjoitti:Umac kirjoitti:Koiruuksia kirjoitti:Tuli tämän oman tilanteeni vuoksi mieleen että missä he äänestävät jotka eivät pääse syystä tai toisesta pois kodistaan?
Kotonaan.
Katso onko teidän alueella vaalisivuja ja mainintaa kotiäänestyksestä?
En ainakaan huomannut. Pitää katsoa tarkemmin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa