Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Klatjofs kirjoitti:^ Ihan huikea kokemus![]()
Olen mielenkiinnolla seurannut Lakun ja kissojen koulutusta ja haluaisin kysyä ihan ilman sarvia ja hampaita tuosta värinäpannasta että miten se eroaa niistä paljon parjatuista "sähköpannoista"? Minulla oli useampi vuosi sitten haukunestopanta värinällä ja se oli tosi toimiva kampe mutta siitä tuli vähän narinaa ihmisiltä. Sekin tosiaan tuli testattua itseen sen jälkeen kun sheltti suhtautui värinään kuin maailmanloppuun.. ja siis se värinä oli todellakin vain lähinnä kutitusta, toki sen sai säädettyä kovemmalle, mutta ei todellakaan tarvinnut kun reaktio oli aika yliampuva. Oikein käytettynä ihan huikea apuväline mutta väärinkäytettynä helposti katastrofaalinen.
JMTNT kirjoitti:Koiruuksia teillä on mukavaa tutustumista, mikä etenee pikkuhiljaa. Muistan, kun anoppi toi ihan yllätyksenä joululahjaksi meille 5viikon ikäisen kissanpennun. Aluksi se oli vain lastenhuoneessa ja joka päivä sille annettiin tilaisuus tulla keittiöön tutustumaan meidän 1v rottweileriin. Ensimmäiset kerrat oli jotain kauheeta, kun Missan kissa selkä köyryssä sihisi koiralle ja koira ihmetteli. Tutustumisaikoja lisättiin pikkuhiljaa. Sitten Missan tottui koiraan, mutta alkoi yö hepulit, kun oltiin jo niin pitkällä, että voivat olla yhdessä koko asunnossa. Joka ilta, kun mentiin nukkumaan, niin Missan alkoi hyppelehtiä ja kirmara joka puolella ja tietysti koira perässä. No minä komensin koiran meidän sänkyyn nukkumaan joten ei mennä kissan perään. Muutama viikko meni, niin kissakin tuli meidän sänkyyn nukkumaan. Missan kissasta tuli hyvä kaveri meidän rottweilerin kanssa. Otin heistä yhdessä muistokuvan, jossa koira makaa olehuoneen matolla ja kissa pitää tassuillaan kiinni koiran kuonosta ja samalla nuolee koiran korvia.
Thirteen_2 kirjoitti:BH läpi tänään labukan kanssa!
Thirteen_2 kirjoitti:BH läpi tänään labukan kanssa!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa