Minä vilkaisen uutiset yleensä aamulla, ruokatunnilla ja illalla vielä jossain vaiheessa, mutta nyt olen alkanut miettiä riittäisikö kerta päivässä kun se riitti kerta ennenkin
Miten usein sinä tapaat lukea tai katsella uutiset?
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
*kiranas* kirjoitti:tykkäisin oikeasti katsoa 20-30min uutiset telkasta, mutta ei sellaisia ole tarjolla.
Oli järkytys kun vasta näin pitkästä aikaa ihan tv-uutiset.
Siis niin turhaa yhtäkkiä, kun olin samat uutiset lukenut minuutissa netistä, ja silmäillyt,
niin yhtäkkiä se fanfaari, kaikki dramaturgia, valot, puvut..Tuli sellainen tukan nostattava tunnelma heti, ett mitä hirveää nyt on sattunut!
Samat uutiset kuin lukemalla, mutta hirveän aistiärsyketulvan saattelemana.
Ninni kirjoitti: Lisäksi uutisten mukana tulee katsottua pitkät pätkät ihan vain kun silmät jää kiinni, jotain uutisia jotka ei koske mua millään tavalla ja riittäisi pelkkä yksi lause tiedottamaan, jotta pysyy ajan hermolla. Eli huomaan että olen siis 7 minsaa istunut perseelläni, ja kuunnellut kun 9-vuotias siiri kertoo koulunkäynnin uusimmista käänteistä, ja vanhemmatkin saavat puheenvuoron ja näytetään puistoa ja kumppareita. Vaikka mulla ei ole lapsia eikä tule olemaan, niin siinä istun suunkautta hengittäen ja mietin asioita jotka ei kuulu mulle mitenkään. Sitten siitä havahtuu typertyneenä, ja miettii että ohoh, mikäs mulla olikaan kesken tässä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa