Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Minunkin tapauksessa, josta kerroin kävi niin, että pikkukoira puraisi minua käteen ja käsi tulehtui. Sitten pikkukoiran omistaja tuli parin päivän kuluttua ovelle vaatimaan rahaa. Näytin turvonnutta kättä ja hän tarjoitui viemään minut lääkäriin. Sain lääkkeet. Joten ei aina koirahyökkäykset ole rottiksen vika, vaan vastapuolen on myös otettava vastuu, eli koulutettava pikkukoiransa.
JMTNT kirjoitti:Metsäpolulle ilmestyy yht`äkkiä pieni koira, joka alkaa haukkua ja hyökätä meitä kohti. Pieni koira oli hihnassa ja riuhtoi. Tottakai rottikseni vastasi haukkuun ja meni luokse, jolloin pieni koira puraisi. Sitten pienen koiran ulkoiluttajana ollut pikkutyttö laski koiran vapaaksi ja siitäkös alkoi vielä enemmän pikkukoiran hyökkäys. Yritin pitää rottikseni kaulapannasta kiinni, mutta kaaduin. Silloin sanoin tytölle, "ota nyt se koira kiinni". Tyttö vastasi, "kun en mä voi". No pikkukoira puraisi useita kertoja rottikseni kuonoon, jossa jälkeenpäin näkyi puraisujen jäljet turvotuksena. Lopulta päästiin eroon pikkukoirasta ja oma rottikseni, tuon kokemuksen jälkeen oli todella paniikissa ja juoksi kotiin. Lopputulos oli se, että pikkukoiran omistaja vaati 200e korvausta . Maksoin, vaikka ei meissä ollut syytä.
JMTNT kirjoitti:
Metsäpolulle ilmestyy yht`äkkiä pieni koira, joka alkaa haukkua ja hyökätä meitä kohti. Pieni koira oli hihnassa ja riuhtoi. Tottakai rottikseni vastasi haukkuun ja meni luokse, jolloin pieni koira puraisi. Sitten pienen koiran ulkoiluttajana ollut pikkutyttö laski koiran vapaaksi ja siitäkös alkoi vielä enemmän pikkukoiran hyökkäys. Yritin pitää rottikseni kaulapannasta kiinni, mutta kaaduin. Silloin sanoin tytölle, "ota nyt se koira kiinni". Tyttö vastasi, "kun en mä voi". No pikkukoira puraisi useita kertoja rottikseni kuonoon, jossa jälkeenpäin näkyi puraisujen jäljet turvotuksena. Lopulta päästiin eroon pikkukoirasta ja oma rottikseni, tuon kokemuksen jälkeen oli todella paniikissa ja juoksi kotiin. Lopputulos oli se, että pikkukoiran omistaja vaati 200e korvausta . Maksoin, vaikka ei meissä ollut syytä.
Siis mitä tämä tarkoittaa? "Tottakai rottikseni vastasi haukkuun ja meni luokse". Siis metsässä tulee vastaan pikkutyttö pienen koiran kanssa ja hänen koiransa on hihnassa. Ja sun koira vastaa haukulla ja menee luokse? Miten niin meni luokse? Oliko sulla koira irti vai päästitkö sä sen hihnassa menemään? Kuka antaa haukkuvam rotikan mennä haukkuvan pikkukoiran luokse, joka on vielä lapsen kanssa ulkona? Jos mä olisin rotikan kanssa metsässä ja vastaan tulee lapsi koiran kanssa, niin minä väistän oman koiran kanssa vaikka puuhun. En hitto ikinä päästäis omaa koiraani lähentymään tuollaista kaksikkoa, en edes silloin vaikka lapsi vakuuttais, että "tämä ei pelkää ketään".
Tiibetinhelmi kirjoitti:Ja tässä taas:
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8176326
On taatusti perhoskoiran omistajalla tulevatkin joulut aika surullisia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa