Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti:Nyt tekisi mieli arvostella kirjoittajan älynlahjoja. Kun se oli nimenomaan Suomen kansan valitsema. Väärin äänestetty, kun ette äänestäneet samalla tavalla kuin minä! Itse asiassa minun pitää saada valita se edustaja, jotta te muut ette valitse jotain tyhmää! Haluaisikohan kirjoittaja myös valita eduskunnan ja presidentin? Itse asiassahan koko demokratia on huono idea, koska kansan enemmistö saattaa valita jotain muuta kuin tämä kirjoittaja.
MikkoP kirjoitti:Mutta jos kahdeksankymmpinen Katri Helena tekisi sen.
Fran kirjoitti:Viime vuonna meitä edusti housuton mies, ja kahtena sitä edeltävänä paidaton mies. Nousiko niistä tällainen haloo?

Mella M kirjoitti:Me ei taideta pärjätä tai ei uskota, että pärjättäis ihan vaan hyvällä laulajalla tai hyvällä biisillä.
estrella kirjoitti:https://m.youtube.com/watch?v=WyVmAvnfCTg&pp=QAFIAQ%3D%3D Siinä on Suomen sijoitukset vuosien varrelta.
Mea kirjoitti:Jälleen kerran Sanna Ukkola puhuu järkeä! "Miisa Nuorgam ja muut someaktivistit lynkkasivat Erika Vikmanin – Koska hän voitti laulukilpailun" https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e956 ... 3abb832a4c
"Esimerkiksi saamelaisaktivisti Miisa Nuorgam on nyt trendikkäästi päivittänyt osaamisensa Palestiina-aktivismiin. Koska kukapa arvonsa tunteva moraaliposeeraaja ei hyödyntäisi somea kertoakseen, miten eettisesti ala-arvoisia muut ihmiset ovat.
MikkoP kirjoitti:Radio Rockin aamutiimiä lainaten: Siinä ei ole mitään uutta tai hätkähdyttävää jos kolmekymppinen nainen pukeutuu nahkaan ja laulaa seksistä. Se on aika kulunut juttu. Mutta jos kahdeksankymmpinen Katri Helena tekisi sen.
Hetuli kirjoitti:
Siinä Ukkola kyllä on oikeassa, että palestiinalaisaktivismi on muoti-ilmiö ja osalla kannattajista ei ole asiasta juuri mitään tietoa. Konflikti on tuhansia vuosia vanha mutta onneksi Trump ratkaisee sen lähettämällä Gazan asukkaat muualle, olikohan se Egyptiin . Ehkä tämä asia on jo kunnossa euroviisuihin mennessä
Mella M kirjoitti:Fran kirjoitti:Viime vuonna meitä edusti housuton mies, ja kahtena sitä edeltävänä paidaton mies. Nousiko niistä tällainen haloo?
Kyllähän noistakin nousi, ei ehkä ihan samanlainen, mutta aika monessa paikassa noistakin kirjoiteltiin.
Mä olen vähän lämmennyt Erikalle ja tuo biisi soi päässä jatkuvasti, kun sitä tulee nyt joka paikasta. Silti mä en oikein tykkää siitä, että Suomen edustajat on vuodesta toiseen jollain tavalla kummallisia. Me ei taideta pärjätä tai ei uskota, että pärjättäis ihan vaan hyvällä laulajalla tai hyvällä biisillä. Toki, onhan Euroviisut nykyään melkoinen karnevaali ja toisaalta en mäkään jaksais katsoa niitä, jos joka maan edustaja olisi vaan kiva biisi, se showkin kuuluu asiaan. Mutta esim. viime vuoden voittaja oli suurelta osin vaan tosi kiva biisi, toki olihan esittäjällä näyttävä asu. Mutta sitten esim. vuoden 2019 Hollannin biisi, miten hieno biisi ja miten pelkistetty esitys. Jotenkin olis mahtavaa jos voittais viisut tällaisella kappaleella, Hollannin biisi linkkinä.
https://www.youtube.com/watch?v=R3D-r4ogr7s
Mea kirjoitti:Pointti tässä nyt lieni kuitenkin se että Erika Vikman ei hyväksy kansanmurhaa lähtemällä Euroviisuihin, vaikka Miisa Nuorgam asian niin näkeekin.
Ja lisäksi se että tuollaiset väitteetkin voisi pitää ihan omassa pikku päässään.
Kaktus2 kirjoitti:Mella M kirjoitti:Fran kirjoitti:Viime vuonna meitä edusti housuton mies, ja kahtena sitä edeltävänä paidaton mies. Nousiko niistä tällainen haloo?
Tuo Duncan Laurencen Arcade on minusta viisuhistorian tylsimpiä voittajia![]()
Viime vuosien voittajista olen eniten tykännyt ehdottomasti Måneskinista. Hyviä ovat olleet myös Nettan Toy ja tottakai Loreenin Euphoria. Viime vuoden voittaja Nemo oli myös ihan jees.
Yritän asennoitua kannattamaan Erikaa, vaikka en biisistä tykännytkäänIhan ihmeellistä tuo, että hävetään ja haukutaan. Kansa on äänestänyt ja oman maan edustajaa tottakai kannustetaan viisuissa, vaikka ei olisi ollutkaan se oma suosikki.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Valkosipulisilakka ja 21 vierailijaa