Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti: Pysyn kuitenkin siinä kannassa, että niin sanottu kehopositiivisuus on mennyt liian pitkälle.
Umac kirjoitti: Te voitte rauhassa kaataa Rytkösen niskaan hänen paino-ongelmansa, ette ole ekoja. Ettekä vikoja.
Umac kirjoitti:Voinko kysyä miksi juuri hänen kilot ja laihdutukset käy säälittämään tai mietityttämään? Oliko se tuon IL:n lehtijutun takia vai jo pidemmältä ajalta?
aunet kirjoitti:Tämä ei ole ihmettelyä vaan pikemminkin ihailua. Just mtv:n aamujutuissa Jari ja Kati Tervon haastattelu, jossa molemmat puhuivat Ukko-koirasta. Empä ole pitkään aikaan kenenkään kuullut puhuvan niin kauniisti koirastaan!
Umac kirjoitti:aunet kirjoitti:Tämä ei ole ihmettelyä vaan pikemminkin ihailua. Just mtv:n aamujutuissa Jari ja Kati Tervon haastattelu, jossa molemmat puhuivat Ukko-koirasta. Empä ole pitkään aikaan kenenkään kuullut puhuvan niin kauniisti koirastaan!
Heiltä tainnut tulla juuri kirjakin Ukosta?
Vieras kirjoitti:Saahan sitä ihmetellä, ja ketjukin mitä sopivin sille. Aina löytyy ihmisiä jotka eivät ymmärrä mentaalipuolen ongelmia.
Darre kirjoitti:Umac kirjoitti:aunet kirjoitti:Tämä ei ole ihmettelyä vaan pikemminkin ihailua. Just mtv:n aamujutuissa Jari ja Kati Tervon haastattelu, jossa molemmat puhuivat Ukko-koirasta. Empä ole pitkään aikaan kenenkään kuullut puhuvan niin kauniisti koirastaan!
Heiltä tainnut tulla juuri kirjakin Ukosta?
Tervon kirja Ukko on ilmestynyt jo 2022, mutta tänä vuonna on tullut uusi nimeltää Ukko ja mökki
Mella M kirjoitti:Vieras kirjoitti:Saahan sitä ihmetellä, ja ketjukin mitä sopivin sille. Aina löytyy ihmisiä jotka eivät ymmärrä mentaalipuolen ongelmia.
Tämä. Aika monella ihmisellä on jokin asia, joka seuraa läpi elämän ja mistä ei pääse eroon vaikka haluaisi. Ei kaikilla, mutta hyvin monilla. Toisille se aiheuttaa enemmän haasteita koko iän kuin toisille. Tästäkin syystä voi vain ihmetellä, että miten vaikea joidenkin on vain ymmärtää, että vaikka ihminen olisi aikuinen, ei se tarkoita, etteikö persoonaan olisi rakentunut jotakin sellaista, joka on siellä pysyvästi.
Jos on syömishäiriötausta ja raskas trauma syömiseen ja omaan kehoon liittyen, niin ne lääkäreiden kommentit tuntuvat varmasti aika erilaisilta, jos sellaista taustaa ei ole tai jos se oma tausta ja persoona on sellainen, ettei ne enää tunnu missään. Kaikilla ei ole.
smörgen kirjoitti:Mä ihmettelen sitä, että ihmiset viitsii vielä katsoa telkkaria, josta tulee epämieluisia ohjelmia. Meillä katsotaan kaikki ohjelmat suoratoistopalveluista, ei näe koskaan urheilua tai muuta, mikä ei kiinnosta
smörgen kirjoitti:Mä ihmettelen sitä, että ihmiset viitsii vielä katsoa telkkaria, josta tulee epämieluisia ohjelmia. Meillä katsotaan kaikki ohjelmat suoratoistopalveluista, ei näe koskaan urheilua tai muuta, mikä ei kiinnosta
aunet kirjoitti:Telekkarista katotaan perinteisesti sitä, mitä sieltä tarjoillaan. Ja sinä maksat siitä katoit tai et. Veloitetaan ns. ylevero joka iikalta, sitä suurempi mitä rikkaampi olet. Siksi tämä purnaus, mitä pakkosyötetään. Ostopalvelut ei kuulu tähän.
Fran kirjoitti:Siis pakosta katsotte telkkaria, ja vain ja ainoastaan Ylen kanavia?![]()
Mä ajattelen maksavani Yle-veroa Areenan sisällöstä. Sieltä valitsen ne ohjelmat, jotka mua miellyttää, enkä sieltäkään katso hampaat irvessä kaikkea. Just lopetin Isä Brownin 11. kauden. Disney+:sta maksan vapaaehtoisesti, mutten senkään suhteen ajattele et pitää katsoa koko rahan edestä koko palvelun sisältö. Eihän mulla edes riittäisi aika siihen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa