Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Vieras kirjoitti:Iidis79, oletko nyt ihan oikeasti sitä mieltä että jos autoilija osuu johonkin eläimeen ja se kuolee (kyy, orava, jänis, supikoira tai vaikka lokki) niin pitäisi ottaa raato auton kyytiin ja mennä hautaamaan se vaikka kotipihaan?
Kissimyyr6-66 kirjoitti:Minä ihmettelen noita kyyn tappajia, vastenmielistä porukkaa.![]()
Mä ihmettelin tänään motarilla yhtä kuskia. Ajoi mun ohi ja palasi oikealle kaistalle. Pian ohitti edellä menevän rekan, mutta ennen kuin vaihtoi kaistaa jarrutti hetken aikaa? Ja siis ketään ei ollut vasemmalla kaistalla. No, ajattelin että sillä oli vain joku juttu, mutta tämä toistui kaikissa ohituksissa mitä teki. Ei ajanut edes mitenkään super kovaa jonka takia olis joutunut himmaileen eikä tie ollut märkä tai mitään. Hällä vaan oli tapana jarruttaa ennen kuin vaihtoi kaistaa. Vilkkua ei kyllä osannut käyttää kuin pari kertaa. Mutta miksi jarruttaa?
*kiranas* kirjoitti: .....gluteenittomia tortilloja kokeilin kerran ja ne kyllä meni roskiin
Tiibetinhelmi kirjoitti:Luulisi että tänä päivänä gluteenittomat tuotteet maistuisivat edes jollekin? Ostin epähuomiossa talvella gluteenittomat laskiaispullat, ja ne maistuivat aivan sahajauholle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: kooma ja 17 vierailijaa