Kyseenlaistatko nettiaddiktiotasi?

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Re: Kyseenlaistatko nettiaddiktiotasi?

ViestiKirjoittaja MikkoP » 16.05.2023 08:43

Vieras kirjoitti:
MikkoP kirjoitti:Netistä on tullut nenäänkaivuun korvike niinä hetkinä kun odttaa jotain tapahtuvaksi.
Ja Aku Ankan korvike vessassa.

Eli lähinnä niihin tilanteisiin ku ei oikein ole muuta tekemistä.
Mutta olisko noi tilanteet kuitenkin tarpeellisia ihmismielelle? Pysähtyä vaan kelailemaan itsekseen maailman menoa ja ehkä vähän rauhoittua...

En tiedä onko ne tarpeellisia, mutta itse istun odotusauloissa ihan vain tekemättä mitään, sama esim. junassa. Kävelyllä ja pyöräilylläkin käyn ilman kuulokkeita. En osaa sanoa onko siitä mitään hyötyä kun olen aina tehnyt niin :D

Kuulostaa just siltä mitä voisin kokeilla... Heti huomenna.
Vasenkätisten Kansanrintama
MikkoP

Re: Kyseenlaistatko nettiaddiktiotasi?

ViestiKirjoittaja *kiranas* » 16.05.2023 18:18

ei mul mitään addiktioo oo! voi kun voisin olla kesälomalla läppäri kiinni!! toivon että saan kouluhommat hyvälle mallille ja voisin vaan levätä!

älypuhelinta en omista, mutta kyllä sitä läppärillekin jää jumittamaan, huomio on helppo katkaista kesken koulujuttujen jos ei vaan homma luista. mut hemmetti mulla on silmät aina ihan solmussa koneella olemisesta, jossain vaiheessa mietin, että eikö ihmiset ole ihan koomassa puhelimen selaamisesta, koska mulla ainakin silmät ja mieli väsyy. töissäkin täytyy hetkellisesti koneella jumittaa. ei sillä tunnistan kyllä täälläkin mainitut "pikaisesti katson sitä ja tätä" ja kappas aika hurahti useampaan "pikaiseen" tarkistukseen - turhuuteen, AINA. yritin jossain vaiheessa aikatauluttaa omia hommia koneella, mutta mun on vaikea irrota tekemisen kuplasta pois jos pääsen hyvin vauhtiin. onneksi tällästä kuplaa ei ole ns. hupisurffailussa, koska sitten sitä addiktiota pukkaisi. ja tavallaan ymmärrän addikteja, se "teen seuraavan, vielä yksi ja kaikki on tehty" kupla kun on menossa, niin ei siitä pääse pois kun ei halua keskeyttää. onhan sekin eräänlainen palkinto, että tehtävä on tehty ja suljettu.

odotusauloissa ollessa mulla on aina oma kirja mukana :mrgreen:
❤ somewhere between hello and goodbye,
there was so much love ❤
*kiranas*

Edellinen

Paluu Rekisteröimättömät