Montako herätysaikaa puhelimeesi on tallennettu?

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Re: Montako herätysaikaa puhelimeesi on tallennettu?

ViestiKirjoittaja vekkari » 21.04.2023 17:17

Itselläni nuo aamut todellakin on suunniteltuja. En ole aamuihminen joten jos ja kun joudun heräämään töiden takia, en halua tuhlata minuuttiakaan. Etäpäivinä herään,, puen, käyn pesulla, ruokin koirat ja käytän pihalla ja aloitan työt. Menee vartti. Aamupalan syön palaverin aikana tai ekalla kahvitauolla.
Toimistopäivinä heräämisestä menee puoli tuntia niin olen syönyt, ruokkinut koirat ja käyttänyt ulkona, käynyt pesulla, meikannut ja laittanut hiukset, eväät, vaatteet. Ja sitten menoksi.
Ja koska omat kellonaikani ovat kiinni siitä onko mies kotona vai ei, niin vain se vaikuttaa siihen mihin aikaan herään. Jos mies on kotona, olen työpaikalla 7-7.30 tai vieläkin aiemmin, jos kerään tunteja. Jos mies ei ole kotona, olen töissä vasta klo 9. Niin se vaan on.
Itselleni on helpottavaa se että nuo herätysajat on valmiina puhelimessa, niin ei tarvitse iltaisin asiaa mietiskellä. Kokisin jotenkin stressaavana, jos aikoja ei saisi tallennettua pysyviksi. Ei jestas!
Kaiken jouston kaikissa aikatauluissa haluan vapaa-aikaan, en työaamuihin. Onneksi se on mahdollista.
vekkari

ViestiKirjoittaja Fran » 21.04.2023 17:21

Mella M kirjoitti:Etukäteen suunnittelulla tarkoitin sitä, että puhelimessa on monta kymmentä eri herätystä sen mukaan, että millainen päivä on jonkun etukäteen menevän kaavan mukaan ja sitten mennään niillä tai että joka asiaa varten pitää olla joku hälytys.

Mä ainakin käytän muita hälytyksiä aamuherätysten lisäksi siksi, että oon niin lahopää et varmin tapaa muistaa asia on puhelimen piippaus. Ei siinä ole mitään uuvuttavaa tai neuroottista vaan on järkevää käyttää mukana kulkevaa laitetta muistin tukena.
Fran

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.04.2023 17:48

Se edellinen mihin aikaan viimeksi on tarvinnut herätä itse, ja toisena se moneltako miehen on pitänyt viimeksi herätä. Käytämme siis samaa karvalakkinokialaista herätyskellona. Ajan tarkistan ja laitan aina jokaisena sellaisena iltana jota seuraavana aamuna herätystä tarvitsen.
Eli vastaan 2 kpl.
Vieras

ViestiKirjoittaja Kissimyyr6-66 » 24.04.2023 10:46

Pelkät balettitunnit, eli 3-4/viikko. Mies hoitakoon herätykset, hän on se aamuvirkku. :lol:
Kissimyyr6-66

ViestiKirjoittaja pikku-haukku » 24.04.2023 14:01

Kaksi näyttää olevan :D Toinen nimellä "töihin" (vaikka olen ollut eläkkeellä pian 1,5 vuotta :mrgreen: ) Ja toinen on nimellä "joku muu" minkä laitan tarvittaessa hälyttämään, vaihtamalla vain kelloaikaa.
Ei ole tärkeätä kuinka vanha olet, vaan kuinka olet vanha
- Marie Dressler
pikku-haukku

ViestiKirjoittaja *kiranas* » 25.04.2023 08:00

yksi.
en omista älypuhelinta, joten ei saa kun yhden ajan. torkkua toki voi säätää, mutta yhdellä mennään.
en välttämättä tarvisi edes herätyskelloa, kun herään joka tapauksessa ilman sitäkin.
❤ somewhere between hello and goodbye,
there was so much love ❤
*kiranas*

Edellinen

Paluu Rekisteröimättömät