Itselläni nuo aamut todellakin on suunniteltuja. En ole aamuihminen joten jos ja kun joudun heräämään töiden takia, en halua tuhlata minuuttiakaan. Etäpäivinä herään,, puen, käyn pesulla, ruokin koirat ja käytän pihalla ja aloitan työt. Menee vartti. Aamupalan syön palaverin aikana tai ekalla kahvitauolla.
Toimistopäivinä heräämisestä menee puoli tuntia niin olen syönyt, ruokkinut koirat ja käyttänyt ulkona, käynyt pesulla, meikannut ja laittanut hiukset, eväät, vaatteet. Ja sitten menoksi.
Ja koska omat kellonaikani ovat kiinni siitä onko mies kotona vai ei, niin vain se vaikuttaa siihen mihin aikaan herään. Jos mies on kotona, olen työpaikalla 7-7.30 tai vieläkin aiemmin, jos kerään tunteja. Jos mies ei ole kotona, olen töissä vasta klo 9. Niin se vaan on.
Itselleni on helpottavaa se että nuo herätysajat on valmiina puhelimessa, niin ei tarvitse iltaisin asiaa mietiskellä. Kokisin jotenkin stressaavana, jos aikoja ei saisi tallennettua pysyviksi. Ei jestas!
Kaiken jouston kaikissa aikatauluissa haluan vapaa-aikaan, en työaamuihin. Onneksi se on mahdollista.