Vaihtoehtohoidot ja uushenkisyys

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Re: Vaihtoehtohoidot ja uushenkisyys

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.03.2023 18:48

No jaa, riippuu mistä roikkuu. Minulla jäsenkorjaajan "diagnosoima" "olkajänne on pois paikaltaan" olikin sitten kaularangan välilevyn pullistuma.
Vieras

ViestiKirjoittaja Hurtta » 13.03.2023 20:00

Ei ole jäsenkorjaajan asia diagnosoida yhtään mitään, laittaa vain kroppa oikeaan asentoon.

Omassa tapauksessa oli mri kuvat otettu jo heti ekan ortopedikäynnin yhteydessä (yksityisellä) fyssarilla kävin myös 10x ilman merkittävää apua.
Every loaf of bread, is a tragic story of a group of grains that could have become whiskey, but didn’t.
Hurtta
Kukka**ttutäti

ViestiKirjoittaja Vieras » 14.03.2023 17:07

Sepä siinä, kun pelkkä_jäsenkorjaaja_ ei kerro vielä yhtään mitään. Ei semmoiselle voi mitään kelakorvausta myöntää.
Vieras

ViestiKirjoittaja Dsamanka » 14.03.2023 18:16

Vieras kirjoitti:Sepä siinä, kun pelkkä_jäsenkorjaaja_ ei kerro vielä yhtään mitään. Ei semmoiselle voi mitään kelakorvausta myöntää.

Valitettava fakta viimeistään nykyisen koulujärjestelmän myötä on se, ettei kerro myöskään tittelit "hieroja", "osteopaatti", fysioterapeutti", tai "lääkärikään". Ihan yhtälailla näistä enemmän luottamusta herättävistä ammateista löytyy loistavia tekijöitä kuin puhtaita puoskareitakin.
Dsamanka

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.03.2023 14:54

^ öh, mikä viimeaikainen koulujärjestelmä? Esimerkiksi lääketiede kehittyy harppauksin ja lääkäreitten koulutus on varsin korkeatasoista.
Olen itse kiinnostunut vaihtoehtohoidoistakin, ei sillä, kävisin jos olisi syytää niihin ylimääräistä - ihan jo mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta. On kaikenlaista tarjolla, ja yksityisyrittäjyyshän on tukemisen arvoista. Kyllä niillä varmaan perusterve hyvän olon saisi. Joku saa jo astrologialla :lol: .
Vieras

ViestiKirjoittaja eivaanrekkaudu » 18.03.2023 15:16

Mistään uushenkisyydestä en tiedä, oma lukunsa, mutta vaihtoehtohoitoja tai nykyään puhutaan CAM-hoidoista, niin olen käyttänyt monet vuodet ja käytän. Vakiot on kalevalainen jäsenkorjaus ja homeopatia. Ja kyllä, olen saanut kumpaisestakin suuret avut, joten siksi niitä käytänkin. Koiria olen hoitanut homeopatialla muutama vuosikymmen kohta. Ei paljon lekuria ole tarvittu. Aikas terveet nyt muutenkin koirat olleet, mutta nekin vähät, mitä on ollu, niin pääasiassa hompalla. Vähän tyyliin "jos puukkoa ei tartte" :mrgreen:

T.TublaB
eivaanrekkaudu

Edellinen

Paluu Rekisteröimättömät