Vaihtaisitko työpaikkaa?

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Re: Vaihtaisitko työpaikkaa?

ViestiKirjoittaja Dacrest » 07.10.2022 11:32

^Onko sulla keskusteluapua tai onko tarjottu?
...tai ainakin Rantanplan
Dacrest
Oman elämänsä RinTinTin

ViestiKirjoittaja JKL » 11.10.2022 17:43

Kyllä keskusteluapua hain ensimmäiseksi ja itse.
Kuin kohtalon ivaa niin se toinen työpaikka tuli uudelleen hakuun, ei päteviä hakijoita. Saisin sen heti jos hakisin.
JKL

ViestiKirjoittaja JKL » 13.10.2022 16:58

Nyt ärähti työterveys esimiesten piittaamattomuuteen henkilökunnan jaksamisen suhteen. Vähän jännittää seuraako tästä minulle potkut tai vaikuttaako esimiesten suhtautumiseen minua kohtaan. Mutta niin moni työtoveri on jaksamisen äärirajoilla minun lisäkseni että puhuin suuni puhtaaksi. Huomenna olen taas luottamusmieheen yhteydessä. Minusta on väärin että työntekijät ottaa palkattomia vapaita jaksaakseen työssä.
JKL

ViestiKirjoittaja piku » 13.10.2022 17:57

Kannattaa muistaa saikusta kieltäytyessä että mitalia harvoin saa siitä että hampaat irvessä jaksaa vähän kauemmin. Tsemppiä.
piku

ViestiKirjoittaja Umac » 13.10.2022 17:59

Toivottavasti asiat selkiytyvät ja johto ottaa vastuunsa.
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac

ViestiKirjoittaja laura » 13.10.2022 18:00

Hyvä että löytyy luottamusmies, nykyään on hyvin paljon paikkoja joissa siitäkin harmista on päästy
laura

ViestiKirjoittaja Kalapuikko » 15.10.2022 17:08

piku kirjoitti:Kannattaa muistaa saikusta kieltäytyessä että mitalia harvoin saa siitä että hampaat irvessä jaksaa vähän kauemmin. Tsemppiä.

Tämä. Ja kenenkään hautakivessä ei lue "ja hän työskenteli viimeiseen asti epäinhimillisissä oloissa ja sairaana myös".

Tsemppiä tosiaan aloittajalle. Kasvavat paineet ja tehostaminen tosiaan koskee nykyään melkein joka työpaikkaa, mutta on niissä eroja. Itse lopetin töissä, jossa työn määrä oli aina liiallinen, ja se vähä minkä kerkesi, tuli tehtyä alle omien tai tietenkään edes firman "korkeiden" kriteerien. Kyynistyneenä se ei minua enää vuosiin häirinnyt, tein minkä kerkesin ja thats it. Mutta se mikä häiritsi, oli työkavereiden masentuminen, burnoutit ja kivojen työkavereiden vaihtuminen lopulta kuin pyöröovesta. Aina joku itki jossain nurkassa kuinka ei enää jaksa. Vaikka kuinka tsemppasimme toisiamme, oli tuo ihan hullun hommaa. Pitäkööt tunkkinsa.

Vaihtamalla todellakin parani, monin eri tavoin. Opiskelin uuden ammatin, opiskeluaika oli parantavaa kaikin puolin, rasittavan työn tuomat fyysiset vaivatkin parani. Nyt jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt vaihtaa jo aiemmin.
Lämmitä uuni 225°C. Paista jäiset kalapuikot uunipellillä leivinpaperin päällä 10-12 minuuttia.
Kalapuikko

ViestiKirjoittaja Kalapuikko » 01.12.2022 23:59

Mitä aloittajalle kuuluu nyt?

Anonymous on tönäissyt viestiketjua viimeksi klo 01.12.2022 23:59
Lämmitä uuni 225°C. Paista jäiset kalapuikot uunipellillä leivinpaperin päällä 10-12 minuuttia.
Kalapuikko

Edellinen

Paluu Rekisteröimättömät