Kirjoittaja Mella M » 27.03.2025 21:41
Mä olen ehkä kertonut tämän samantapaisessa yhteydessä ennenkin, mutta kun mä olin 15 -vuotias, niin olin aivan todella ihastunut samassa urheiluseurassa 23 -vuotiaaseen kundiin. Hänkin selvätti välitti musta, kun heitti mut usein kotiin (asuin maalla ja iltaisin busseja meni harvoin) ja tosi usein tuli juttelemaan ja muutenkin selvästi viihtyi mun seurassa. Joskus viikonloppuna kun olin kaupungilla, niin päädyin hänen luo yöksi kun hän tuli ravintolasta ja mä hengailin kaverin kanssa "rinksalla" mutta ikinä ei mitään tapahtunut vaikka mä aina toivoin, että olis. Hän oli aina tosi huomaavainen ja kohtelias ja olisi saanut vaikka millaisia mimmejä, koska oli vielä tosi komea. Törmättiin joskus vuosia vuosia myöhemmin yöelämässä, kun olin melkein nelikymppinen. Edelleen hän näytti komealta ja pyysi syömään. Kysyin häneltä, että mikä juttu se oli silloin kauan sitten, että mä olin niin tyrkky teini (jep) ja hän ei edes ottanut kainaloon nukkumaan eikä halannut eikä ehdotellut mitään, eikä yrittänyt pussailla. Hän vastas että "mä tykkäsin susta tosi paljon, mutta enhän mä voinut, sä olit niiin nuori". Silloin mietin, että hitto, jokaisen 15 -vuotiaan tytön elämässä pitäisi olla näin kunnollisia nuoria miehiä. Vaikka mä olinkin 15 -vuotiaana jo omasta mielestäni täys nainen ja mua usein luultiin vanhemmaksi, niin kuin tyttöjä usein luullaan, niin silti, kyllä 23 -vuotias mies ja ihastunut 15 -vuotias tyttö ovat vaan usein vähän eri asemissa. Enkä mä sitä sano, ettäkö tällainen olisi jotenkin aina paha juttu. Ei. Mullakin on läpipiirissä pariskunta, jotka on tavannut 16 ja 25 -vuotiana ja ovat edelleen yli 20 vuoden jälkeen yhdessä. Mutta tässäkin tapauksessa kundi on aivan tosi kunnollinen eikä varmasti ole painostanut alaikäistä millään tavalla. Asiat voi tehdä niin monella tavalla, oikein ja hyvin tai painostamalla ja tosi väärin.