Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mun mielestä se on kyllä naisia halventavaa, jos kuvitellaan, että kulli on se juttu, mistä he tosiaan ilahtuvat.
Umac kirjoitti:Samat puoluetoverit vinkuvat pervoilusta kouluissa. Ihan hemmetin idiootteja, jos voin todeta!
Mella M kirjoitti:Mun mielestä se on kyllä naisia halventavaa, jos kuvitellaan, että kulli on se juttu, mistä he tosiaan ilahtuvat.
Fran kirjoitti:Umac kirjoitti:Samat puoluetoverit vinkuvat pervoilusta kouluissa. Ihan hemmetin idiootteja, jos voin todeta!
Ja nimittelevät niitä, jotka joilla sattui olemaan tummempihipiäinen puoliso ja jopa niitä, jotka eivät vastusta maahanmuuttoa, suvakkihuoriksi, matupatjoiksi ja ties miksi. Ja nyt tyrkytetään oman agengan varjolla (suklaa)munaa.
Ei ollenkaan kaksinaismoralistista.
aunet kirjoitti:Sattui silmiini lista uusista immeisten nimistä ja siellä puollettujen joukossa oli mm. Iduli ja Piina. Pikaisella kuuklella iduli on lempinimi idänuunilinnulle. Ihmettelin vaan, että eikö samalla periaatteella voisi lapselleen antaa räkättirastaan lempinimen Räksä. Ei se ainakaan huonompi ole, voisi sopiakin jollekin räkänokalle.
Mea kirjoitti:Mella M kirjoitti:Mun mielestä se on kyllä naisia halventavaa, jos kuvitellaan, että kulli on se juttu, mistä he tosiaan ilahtuvat.
En nyt oikeasti jaksaisi tätä, menee sen verran älyttömäksi. Jos joku kertoo ikivanhan ja tylsän kaksimielisen vitsin, niin siitä vedetään johtopäätös että kertoja on hirveä pervo ja naistenvihaaja. Mahtaa elämä olla raskasta kun ottaa jokaikisen vitsin mitä missään näkee, kirjaimellisesti ja tosissaan. Ja tuohon lainaukseen, jotkut naisethan todellakin ilahtuvat siitä kullista, mutta uskon kyllä että Mellan ajatusmaailmaan sellainen ei sovi. Sen sijaan aivan mikä tahansa syy millä pääsee haukkumaan persuja, käy vallan mainiosti. Tuskin tätä olisi edes huomattu jos olisi ollut jollain muulla kojulla.
Mea kirjoitti:Mella M kirjoitti:Ja tuohon lainaukseen, jotkut naisethan todellakin ilahtuvat siitä kullista, mutta uskon kyllä että Mellan ajatusmaailmaan sellainen ei sovi. Sen sijaan aivan mikä tahansa syy millä pääsee haukkumaan persuja, käy vallan mainiosti. Tuskin tätä olisi edes huomattu jos olisi ollut jollain muulla kojulla.
Mea kirjoitti:Fran kirjoitti:Umac kirjoitti:Samat puoluetoverit vinkuvat pervoilusta kouluissa. Ihan hemmetin idiootteja, jos voin todeta!
Ja nimittelevät niitä, jotka joilla sattui olemaan tummempihipiäinen puoliso ja jopa niitä, jotka eivät vastusta maahanmuuttoa, suvakkihuoriksi, matupatjoiksi ja ties miksi. Ja nyt tyrkytetään oman agengan varjolla (suklaa)munaa.
Ja persujahan ei koskaan nimitellä eikä haukuta lainkaan kenenkään toimesta. Ihan asiallista kritiikkiä vain sataa joka puolelta jokaisessa puheenvuorossa.
Mea kirjoitti:Fran kirjoitti:Umac kirjoitti:Samat puoluetoverit vinkuvat pervoilusta kouluissa. Ihan hemmetin idiootteja, jos voin todeta!
Ja persujahan ei koskaan nimitellä eikä haukuta lainkaan kenenkään toimesta. Ihan asiallista kritiikkiä vain sataa joka puolelta jokaisessa puheenvuorossa.
Mea kirjoitti:^ Minä en ole persu enkä edes äänestä persuja, joten en myöskään käytä persuretoriikkaa. Täysin vilpittömästi vain ihmetyttää, että on ihan ok kutsua toisia esim idiooteiksi, sillä perusteella että "mutta kun tekin". Ollaan täysin kykenemättömiä näkemään sitä omaa käytöstä. Kaikki haukkuminen on sallittua koska te aloititte ja olette noin tyhmiäkin vielä.
Mea kirjoitti:Jaa, luulin kun lainasit tekstiäni.
Koiruuksia kirjoitti:Mä ihmettelen meidän pyykinpesukonetta. Se on ostettu kesällä 2000 kun muutin Espoosta Kuopioon.
Kertaakaan ei ole korjattu tai edes huollettu, On toiminut kuin junan vessa. Kohta 25 vuotias pyykinpesukone.
Vieras kirjoitti:Ihmettelen vuonna 1993 ostettujen stereoiden kestävyyttä. Viimeiset 8 v ne on olleet kylmässä ja kosteassa autotallissa käytössä. Ainoa vika on 5v sitten hajonnut kaukosäädin![]()
Huvikseni nauhoitin euroviisukappaleita youtubesta kasetille pari päivää sitten, hyvin kuuluu, ja tunnelmakin on suoraan ysäriltä
Fran kirjoitti:Mulla on kahvimylly, joka on varmaankin 50-luvulta, ja ompelukone 60-luvun alustaVinyylisoitin on ehkä 80-lukua ja stereot 90-lukua.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa