Mä ostin tän. Aivan huippu!
https://koiralainen.com/products/rollafur
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Tiibetinhelmi kirjoitti:Mun pitää ostaa koira-alustoja, niitä harmaita pehmoisia missä on tassukuviointi, vähän suurempi määrä. Onko kukaan ostanut noita viime aikoina? Olen vähän koittanut googletella. Aiemmin niitä oli Puuilossa, mutta en ollut ainakaan viime viikolla meidän lähimpänä olevassa myymälässä. Kotkan Ruusu- näyttelyssä niitä näytti olevan Milopetillä, mutta en siinä paahteessa ja kuumuudessa kehien jälkeen enää jaksanut raahautua katsomaan.
Vieras kirjoitti:Miten suhtautuisit jos saisit tietää että sinulla on sisaruksia joista et tiedä mitään? Tai että saisit tietää että olet adoptoitu? Miten suhtautuisi siihen että sisarus puolesi haluaisivat olla yhteydessä? Haluaisitko tietää ketkä oikeat vanhempasi ovat? Tai siis biologiset. Tuli vain tästä yhdestä TV sarjasta mieleen. Itse olisin ihan innoissani jos saisin jotain kautta tietää että minulla on sukulaisia, läheisiä biologisesti, sellaisia. Haluaisin ehdottomasti tietää keitä he ovat ja olla heidän kanssaan tekemisissä tutustumisen merkeissä. Jos et haluaisi tietää heistä mitään niin miksi et? Aika paljon tuli keskustelussa sellaista että biologia ei merkkaa mitään jne. Onko se häpeä, pelko vai mikä että ei halua tietää?
Vieras kirjoitti:Miten suhtautuisit jos saisit tietää että sinulla on sisaruksia joista et tiedä mitään? Tai että saisit tietää että olet adoptoitu? Miten suhtautuisi siihen että sisarus puolesi haluaisivat olla yhteydessä? Haluaisitko tietää ketkä oikeat vanhempasi ovat? Tai siis biologiset. Tuli vain tästä yhdestä TV sarjasta mieleen. Itse olisin ihan innoissani jos saisin jotain kautta tietää että minulla on sukulaisia, läheisiä biologisesti, sellaisia. Haluaisin ehdottomasti tietää keitä he ovat ja olla heidän kanssaan tekemisissä tutustumisen merkeissä. Jos et haluaisi tietää heistä mitään niin miksi et? Aika paljon tuli keskustelussa sellaista että biologia ei merkkaa mitään jne. Onko se häpeä, pelko vai mikä että ei halua tietää?
Iidis79 » 05.07.2025 18:43
https://www.mustijamirri.fi/karvakamu-p ... are-skrapa
Koirankarvan poistajaksi tämä patentoitu karvakamu.
Mea kirjoitti:Mutta eikö siitä 2,5 vuoden tuomiosta ollut kulunut alle 2,5 vuotta? Miksei se ollut istumassa sitä? Vai oliko se sittenkin joku vanhempi juttu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa