Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Tiibetinhelmi kirjoitti:Mä haluaisin punaisen kupla-volkkarin! Mutta ei ole mitään järkeä ostaa eikä ole varaa kahta autoa pitää.
Mella M kirjoitti:^ onnea uudesta autosta! Ja tuo on kyllä kiva tunne, kun välittömästi uusi auto tuntuu tosi omalta.
Mä olisin kans huomenna halunnut lähteä vaikka Hankoon, mutta on kyllä luvattu sen verran kylmää ilmaa, että jää ehkä lähtemättä.
Dacrest kirjoitti:Onnea Darrelle uudesta autosta!
Mulla on monesti ollut yksi "ylimääräinen" auto ja kustannus on noin 50e/kk (vero, vakuutus, vuosikatsastus). Polttoaine-, huolto- ja korjauskulut kun jakaantuvat kahden auton välille, se pihalla seisova auto ei leipää pyydä.
Just ostettiin kaveriporukan kesken yksi hyväkuntoinen tonnin kauppakassi. Ideana että se on seisontavakuutuksessa ja otetaan liikenteeseen kun jollain on oma auto korjauksessa ja tarvitsee vara-autoa. Ja kun yksi meistä osaa huoltaa & korjata autoja, tää on halpa ratkaisu.
Fran kirjoitti:Mulla on ollut melkein 2 vuotta pappaharmaa Mazda, ja vaikka silläkin on ihan kiva ajella, niin onhan se ihan armottoman tylsä auto. Oon miettinyt, et mikä mielenhäiriö mulla oli, kun sen ostin. ...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa